dinsdag 21 februari 2012

Parfum: Beyoncé Heat

Vandaag wil ik een van mijn favoriete (budget) geurtjes reviewen. Heat van Beyoncé heb ik inmiddels een aantal maanden en ik merk dat als ik voor mijn kast sta ik al snel naar dit luchtje grijp.



























Begin september 2010 lanceerde Beyoncé haar parfum Heat. Ik had er al wat positieve reacties over gehoord maar aangezien ik erg kieskeurig ben qua luchtjes heb ik er verder niet meer aan gedacht. Totdat ik met mijn vriend in de winkel stond op zoek naar een cadeautje voor de verjaardag van zijn zusje. Ik stond met Heat in mijn handen en vond hem toch wel erg lekker ruiken. Een dag later heb ik hem voor mezelf gekocht haha.

De verpakking vind ik erg mooi. Soms heb je van die flesjes waarvan je aan de buitenkant al kan zien dat het een goedkoop luchtje is. Bij deze vind ik het wel meevallen. De dop ziet er vanaf de zijkant misschien wat goedkoop uit, maar als je van boven kijkt ziet het er toch best mooi uit. En zeg nou zelf voor een luchtje van €26.- kan je geen Chanel verpakking verwachten. Het gaat uiteindelijk om het geurtje wat erin zit en dat is onwijs lekker!

De geur is als volgend opgebouwd:
Topnoten: magnolia, rode vanille-orchidee, neroli, roze perzik
Hartnoten: bitterkoekjes, kamperfoelienectar, muskus
basisnoten: amber, reuzenpijnboom, tonkabonen

Ik snap dat als jullie hiervan waarschijnlijk niet erg wijzer van zijn geworden dus ik zal de geur proberen te beschrijven. Het is een heerlijke zoete geur maar toch heeft het iets fruitigs. Het is vooral een lekker, elegant, vrouwelijk luchtje. Ik kan wel zeggen dat (bijna) iedereen die van wat zoetere luchtjes houdt die niet al te zwaar zijn dit luchtje lekker vinden. Dus als je je hierin wel herkent zou ik als je bij een drogisterij/parfumerie bent zeker een keer ruiken.

Het luchtje is dus te koop bij vrijwel iedere parfumerie/drogisterij bij jouw in de buurt.
  • eau de parfum 15 ml EUR 16,00
  • eau de parfum 30 ml EUR 26,00
  • eau de parfum 50 ml EUR 36,00

~liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!