dinsdag 14 februari 2012

happy Valentine's day! ♥


Het is weer zover! De meest roze & rode dag van het jaar is weer aangebroken: Valentijnsdag.
Voor mij betekende valentijnsdag eigenlijk nooit iets. Al dat kleffe gedoe, alsof je normaal niet zo kunnen laten merken dat je iemand heel erg leuk vindt en erg van hem/haar houdt? Mijn gedachtegang toen is waarschijnlijk  voor een aantal van jullie erg herkenbaar.


Toen als 'buitenstaander' snapte ik er helemaal niets van. Maar nu ik bijna een jaar verkering heb met mijn vriend was het toch wel een speciale dag. We zijn jammer genoeg maar een half uurtje samen geweest doordat we allebei nog heel veel moesten leren en hij nog werken. Maar toch was het wel even fijn en het gaat natuurlijk om het gebaar. Dus we hebben allebei geen mega investering gedaan en het gewoon bij iets kleins gehouden. Samen hebben we afgesproken om nog wel iets leuks te gaan doen. Maar ook al heb je je grote liefde nog niet gevonden kan het ook nog een leuke dag zijn met vriendinnen bijvoorbeeld. Ik denk dat ik nu pas echt de ware boodschap van Valentijnsdag door heb. Valentijnsdag gaat niet om enorme cadeaus maar om nog even extra je liefde te laten blijken voor de mensen waar je veel om geeft!


Fijne Valentijn iedereen ♥

~liefs Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!