dinsdag 27 maart 2012

Catrice limited edition Revoltaire


In mei 2012 komt Catrice weer met een nieuwe collectie. Dit keer heet het: Revoltaire. Deze collectie bevat vooral veel roze, bruingrijze en groen tinten. Ik ben er echt dol op. Laten we gauw gaan kijken wat erin zit.


Als eerste begin ik gelijk met twee pronkstukken van de hele collectie namelijk de Revoltaire Smokey Eyes Pallette.

Dit is C02 Explosive Combination . Een prachtige kleurencombinatie. En moet je dat doosje eens zien. Het ziet er echt heel chique en mooi uit. 



Dit is C02 Tonic Combination. Dit is ook weer een prachtig palette met mooie grijs en groen tinten.
Deze zijn bij het Kruidvat vanaf mei verkrijgbaar voor €4.49



Ook zitten er 5 nieuwe lakjes in de collectie. Zelf vind ik het erg mooie lakjes al zijn de eerste en laatste niet echt iets voor mij. Ook deze lakjes hebben weer van die leuke namen. 
De groene: C01 Innocent Toxin.
De bruine (2e in het rijtje) heet C02 Attracting Camouflage.
De rode/peach kleur (3e in het rijtje) heet C03 Colour Bomb.
De goud/bruinige heet C04 Colour of Honor.
En het felle paarse kleurtje heet C05 Mission Lilac.
Deze zullen net als de huidige nagellakjes verkrijgbaar zijn voor €2.49



Dan weer een nieuwe kwast om aan je collectie toe te voegen dit keer een Lip Brush. Dit is een erg handige kwast aangezien er een dop op zit die ervoor zorgt dat de kwast niet vies wordt.
De prijs van deze lipbrush is €2.99



Verder is er nog een prachtige blush. Moet je die mooie glitters zien. En dat mooie kleurverloop!
Deze is verkrijgbaar voor €3.99



And last but not least deze lipsticks. De verpakking vind ik zelf erg mooi. Ook vind ik het leuk dat dat tekentje op alle producten terugkomt. Zelf vind ik het tweede kleurtje erg mooi. De rest is denk ik iets te donker voor mij. Dat vind ik persoonlijk mij niet zo staan.
Deze lipsticks zijn te koop vanaf mei in het Kruidvat voor €3.99



Persoonlijk vind ik deze collectie erg mooi. Vooral de palettes omdat daar echt prachtige kleurtjes in zitten. Welke producten zouden jullie willen hebben van deze nieuwe collectie?


~Liefs Sandra


4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!