zondag 25 maart 2012

Catrice wishlist

Ik heb nog aardig wat budgetproducten die op mijn wishlist staan deze wil ik vandaag met jullie delen. Dus lees gauw verder en ontdek wat ik nog graag zou willen hebben.

bron



Als eerste heb ik de Prime And Fine Translucent Loose Powder op mijn lijstje staan. Ik heb al vaker op het punt gestaan om een dure versie van dit product te kopen. Maar bleef toch twijfelen en heb hem uiteindelijk niet meegenomen. En toen deze uitkwam was ik laaiend enthousiast en kan niet wachten om hem uit te testen.

Dan een mooie nude/roze Lipstick in de kleur 190 The Nuder The Better. Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel lipsticks gewoonweg omdat ik het niet bij mij vind staan. De 'neutrale' kleurtjes daar integen vind ik wel echt heel mooi. Al moet ik zeggen dat ik er daar ook niet veel van heb. Toen ik aan het rondsnuffelen was op de site van Catrice trok dit prachtige kleurtje mijn aandacht.

 Dan nog een lipstick. Dit is een ultimate shine lipstick in de kleur 200 Get The Nudes Paper! Deze lipstick is net een tintje lichter dan het kleurtje hierboven. Ook is deze uit de ultimate shine lijn en geeft deze dus een mooie glans af.


Vervolgens een mooi bruin lakje in de kleur 710 Dulce & Havanna. Ik moet bekennen dat ik (nog steeds niet) in het bezit ben van een mooi bruin kleurtje. Dus vandaar dat ik deze heb uitgekozen en graag wil hebben.


Dit vind ik echt een prachtige kleurencombinatie. Zelf gebruik ik bruine kleurtjes erg vaak en deze zien er erg mooi uit vandaar dat ik ook deze op mijn wishlist geschreven heb. Dit is trouwens de kleur 040 Never let me go.


Als laatste nog een lakje dit is 820 Pimp mij shrimp. Het is een mooie koraalachtig kleurtje. Hiervan heb ik al een swatch gezien bij Vera. En was meteen verliefd. Wat een mooi kleurtje. Wel jammer dat de kwaliteit wat minder is. Maar ik breng wel gewoon een laagje extra aan.


Dit was mijn wishlist alweer. Wat heb jij op je wishlist staan?



~Liefs Sandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!