vrijdag 9 maart 2012

Mini-shoplog H&M


Begin vorige week heb ik weer eens een bestelling bij de H&M geplaatst. Ik had mezelf voorgenomen om dat niet meer te doen aangezien de kwaliteit niet echt super is. Mijn hemdjes waren weer allemaal kapot maar ik vind die van de H&M zo lekker zitten dat ik toch maar weer een bestelling heb geplaatst. (gewoon een simpele donkerblauwe, zwarte eentje met streepjes en een paars/blauw kleurtje)
Prijs: €6.95
Prijs: €4.95
Prijs: €4.95


Prijs: €6.95

Ook werd ik er helemaal gek van dat al mijn broeken (op 1 na) allemaal van mijn kont af zakken en veel te groot zijn. Voor mij is het altijd echt een ramp om broeken te kopen want ze passen nooit. Maar toen ik vrolijk aan het online shoppen was kwam ik echt een hele leuke stoffen broek tegen. Ik besloot de gok te wagen want hij was echt heel erg leuk en dropte vol enthousiasme de bruine en grijze variant in de kleinste maat in mijn winkelmandje. Op hoop van zegen hihi. 
Prijs: €29.95
Prijs: €29.95




Toen ik gisteren na een lange dag van school thuis kwam (Ik was pas om 10 voor half 5 uit!) lag het pakje al op me te wachten. Ik moest gelijk natuurlijk alles even passen. De hemdjes waren goed. Wat ik eigenlijk al wist want ik heb er al zat van in mijn kast hangen. Maar die zaten inmiddels vol met gaten. Toen die broeken nog maar even passen. Ik trok hem aan en wauw, ze paste gewoon en ze waren nog onwijs leuk ook. Dus die heb ik ook gehouden. aan de zijkant van de broekspijpen zitten een grote rits wat ik wel echt heel erg leuk vind. De bruine broek komt qua kleur overeen, maar die grijze broek is toch wel een stuk donkerder. Niet dat ik hem daardoor minder leuk vind. Want ben echt blij met mijn nieuwe spulletjes. Al met al een geslaagde bestelling =)


~Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. Leuke dingen heb je besteld, lekker basic maar wel erg leuk te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!