dinsdag 13 maart 2012

Overmatige transpiratie: Syneo 5


Een van mijn grootste problemen was altijd dat ik best wel erg zweet. Als ik het warm heb of juist heel koud. Ook als ik erg zenuwachtig ben bijvoorbeeld voor een toets begin in te zweten. Echt heel vervelend want ik voel me daardoor altijd erg ongemakkelijk. Deo werkte wel een beetje maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer. Maar daar heb ik een oplossing voor: Syneo 5.
Een kennis kwam hiermee. Zij had ook erg veel last van overmatige transpiratie. Ze had via via dit product leren kennen en gebruikte het toen zo'n 6 maanden en was heel enthousiast. Ik was erg blij dat er iets tegen was en ben gelijk naar de drogisterij gegaan. En inmiddels gebruik ik dit product al bijna een jaar. Ik was hier zo enthousiast over dat ik het jullie wilde vertellen want er is vast wel iemand die hier iets aan heeft.
Dit product werkt erg makkelijk. Na het douchen spuit je zo'n 3/4 spuitjes onder je oksel. Daarna laat je het opdrogen en kan je het gewoon laten zitten. Dit doe je eens in de 3/4 dagen (of iets vaker zoals ik doe voor als je erg hard zweet). In principe hoef je daarnaast geen deodorant meer te gebruiken maar ik doe dat wel aangezien ik dat een fijner gevoel vind. Het is een erg fijn product wel een beetje prijzig maar je doet er best wel lang mee aangezien je maar een paar spuitjes nodig hebt.
Pas wel op met dit product, je moet het absoluut niet gebruiken als je net onder de douche uitkomt en geschoren hebt. Dan kan je dit product diezelfde dag niet meer gebruiken. Ik ben erg eigenwijs en heb het uitgeprobeerd. Maar het is echt niet aan te raden, heb begint onwijs hard te prikken en dit blijft nog een paar minuten aanhouden.(hetzelfde effect als deo opspuiten na het scheren maar dan nog erger)
Maar voor de rest vind ik het een onwijs fijn product en raad het zeker aan iedereen aan!


Het product bevat 30 ml en is verkrijgbaar bij de drogisterij en kost €19.95.

Hebben jullie ervaring met dit product?


~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!