maandag 7 mei 2012

Review: Rexona long lasting protection fresh



In een vorig review over deodorant had ik al bekend gemaakt dat er een artikel zou komen over een deo die ik echt verschrikkelijk vind. Deze deo is namelijk de fresh deodorant van Rexona long lasting protextion. Ik zou hem absuluut niet aanraden en heb hem maar een week gebruikt en daarna gelijk weggegooid. Vandaag een review over deze deodorant.

Allereerst de verpakking. Daar is niks mis mee, het heeft mooie kleurtjes en ziet er leuk uit. Ook is het handig dat er geen dop op zit aangezien ik die altijd toch kwijt raak. Hij is makkelijk in gebruik en heeft halverwege een versmalling waardoor je hem makkelijker beet houdt.
Tot zover ben ik er erg positief over. Nu naar het negatieve deel van deze review.
De geur vind ik sowieso al verschrikkelijk. Er zit een raar chemisch luchtje aan en als je hem op spuit voel ik mezelf niet fris doordat het echt niet lekker ruikt.
Maar ook de deodorant zelf vind ik niet fijn. Ik heb het idee dat ik door deze deo juist meer ga zweten. Ook even snel kan je hem niet opspuiten aangezien je eerst een paar minuten flink moet schudden wil je de witte waas vermijden. Als je dit per ongeluk een keer vergeet omdat je even snel snel wat deo op wil spuiten heb je een probleem. De deo droogt op en er ontstaan allemaal (dit klinkt echt heel vies maar weet er geen ander woord voor) kleine witte schilfertjes. Zeker op een zwart shirt is dit verschrikkelijk en niet te vermijden.

Ik ben dus niet tevreden over deze deo. De geur is echt niet lekker, ik ga er meer van zweten en er ontstaan grote witte wazen. Ik zou hem dus ook zeker niet aanraden.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze (dit soort) deo?

~Liefs Sandra

5 opmerkingen:

  1. Hmm, ken 't niet, ga het ook niet proberen haha! Ik vind de ultra try van Rexona heel fijn: de rollerball. Lichtblauwe verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk flesje!
    hij lijkt me wel fijn
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je voor te delen, dan weet ik al zeker dat ik daar niet naar moet grijpen de volgende keer ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me fijn ! Ik heb trouwens net een winactie online gezet, misschien kun je even kijken? x http://maximesieta.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!