zondag 24 juni 2012

Sony Xperia P





Jaja, eindelijk heb ik een nieuwe telefoon. Mijn oude telefoon was kapot en heb nog een tijdje met een andere oude Nokia gelopen. Het was een fijne telefoon hoor maar ik kon er alleen mee bellen en smsen en voor de rest niks. Natuurlijk een telefoon is om te bellen maar ik begon het internet toch wel te missen. Gisteren was ik het zo zat en ben ik de auto gesprongen richting de stad.
Het was nog best een moeilijke opgave aangezien ik best kieskeurig ben en ik niet zomaar een honderd of 5/6 paraat heb om even een nieuwe telefoon te kopen. Uiteindelijk ben ik voor de Sony Xperia P gegaan. Een toestel uit de nieuwe lijn van Sony. Ik heb hem nu een dag en ben er echt tevreden over. De kwaliteit van de foto's is erg goed (dus er zullen nu eindelijk fatsoenlijke foto's online komen waar ik me niet voor hoef te schamen). Ook is het een erg gebruiksvriendelijk toestel. Ik ben er dus erg tevreden over. Ik zal nu ook automatisch meer artikelen gaan schrijven omdat ik nu de mogelijkheden heb om een artikel te schrijven met goede foto's. Ook kan ik nu vanaf mijn telefoon artikelen schrijven wat onderweg een stuk makkelijker gaat. Ik merk nu al dat ik het veel leuker vind om een artikel te schrijven omdat ik er ook echt tevreden mee ben. Ik ben helemaal blij!

Later op de dag zal er nog een 'echt' artikel online komen.

~Liefs Sandra







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!