woensdag 6 juni 2012

What to wear?


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een What to wear? gepost heb dus vandaag weer een nieuwe. Dit keer eentje met hele neutrale make-up. Dit vind ik soms nog mooier dan uigebreide ooglooks. Beeld je in: Je hebt al een tijdje een oogje op die ene leuke jongen. Eindelijk durf je op hem af te stappen en vraagt hem mee uit. Die middag gaan jullie samen gezellig wat drinken. Je hebt er erg zin in maar hoe doe je je make-up? Voor welke look gaan jullie? Look 1 of look 2? Zelf ga ik voor look 2. Hele mooie neutrale ogen geen wat zwaardere blush zoals bij look 1 en die lippen vind ik echt prachtig!






















      Voor welke look gaan jullie?



~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!