donderdag 2 augustus 2012

Mini Shoplog: Action & MAC


Afgelopen week ben ik weer even gaan shoppen. Het voornaamste doel was om alvast mijn schoolspullen in te slaan en dat is gelukt. (Willen jullie hiervan ook een shoplog zien?) En natuurlijk kon ik het niet laten om ook nog even wat andere dingetjes te kopen.


Als eerste ben ik naar de Action geweest. Ik had veel gelezen over de nepnagels van de Action en de kwaliteit daarvan dus wilde ze graag zelf testen. Ik heb daarom ook maar gelijk 4 pakjes meegenomen.
Als eerste deze 2 french manicure setjes meegenomen. Elk pakje is voor 1 keer. En aangezien ze toch nog geen euro kosten, waarom ook niet.

Ook heb ik deze leuke nagels met zebraprint meegenomen. Ik zou niet weten wanneer ik ze zal dragen maar het is altijd leuk om te hebben en komt altijd wel een keer van pas. (In dit pakje zitten 24 nagels, dus om 2x te gebruiken).

Ik wist niet zo goed wat ik van deze nepnagels vond maar heb ze toch maar meegenomen. Ze leken me wel grappig maar na thuis een keer goed gekeken te hebben zijn de veel te groot en te plat dus deze gaan denk ik gelijk weer de prullenbak in.

Al een tijdje zie ik steeds artikelen voorbij komen met allemaal positieve geluiden over de poriënstrips van de Action. Dus ik wilde ze graag een keer uitproberen. De vorige keer kon ik ze niet vinden, maar nu na even goed gezocht te hebben heb ik ze toch gevonden.

En als laatste liep ik langs de MAC Store (Dit keer geen make-up) waar ik dit hele leuke jasje gekocht heb. Ik was er gelijk verliefd op, al was hij wel wat aan de prijzige kant. Maar omdat ik bijna jarig ben heb ik dit als 'verjaardagsoutfit' gekregen. Al weet ik nog niet helemaal hoe ik dit kan combineren. Iemand tips?



~Liefs Sandra









3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!