dinsdag 7 augustus 2012

What to wear?


Dit keer weer even een kort artikeltje. Het is zomervakantie en de zon begint gelukkig weer lekker te schijnen. Met zulk weer heb ik vaak geen zin om hele uitgebreide looks te maken aangezien het erg snel vervaagt. Daarom heb ik voor vandaag 2 neutrale looks uitgekozen. De keuze is nu aan jullie. Kies jij voor look 1 of look 2? 

Look 1:

Look 2:


Persoonlijk zou ik zelf denk ik voor Look 2 kiezen. Dat blauwe heeft iets zomers en dat vind ik juist erg leuk staan. Voor welke look kies jij?



~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

  1. Ik zou ook voor 2 gaan, 1 is wat donker voor in de zomer! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. look 2 spreekt me meer aan dan look 1 . 2 vind ik toch iets mooier dankzei de kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!