zaterdag 13 oktober 2012

Sale Lauzz.nl



Het is weer zaterdagmiddag, de vakantie is net begonnen en het regent enorm hard. Wat doe je dan? Natuurlijk online shoppen. Ook ik was vandaag op zoek naar goede koopjes. Dit keer kwam ik terecht op de site van de webshop Lauzz.nl.
Als je mijn blog volgt weet je dat ik over deze webshop al een keer een artikel geschreven heb met allerlei leuke sieraden. Maar nog even in het kort voor de mensen die Lauzz niet kennen. Lauzz.nl is een webshop waarin heel veel leuke sieraden verkocht worden tegen allemaal laagje prijsjes.



Dit zijn een paar voorbeelden uit de sale, maar ook in de normale collectie hebben ze weer allemaal leuke nieuwe dingen. Het leuke van Lauzz.nl is dat ze een beperkt aantal stuks hebben per product en dat er veel afwisseling is in de producten die ze verkopen. Bijna elke keer als je kijkt staan er weer allerlei andere sieraden bij. Dus als je even niks te doen hebt zou ik zeker even een kijkje nemen in de webshop want dat is het zeker waard.



~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collectie! Vind die klokketting echt geweldig. Even uit nieuwsgierigheid: is dit een sponsored post?


    Mooij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat is het niet =) Ik vind het gewoon een leuke webshop en ze hebben hele leuke producten voor een lage prijs en zeker nu. Daarom wilde ik het jullie ook even laten weten.

      Verwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!