donderdag 18 april 2013

Shoplog Amsterdam met o.a. MAC & H&M

Een week geleden ben ik met school naar Amsterdam gegaan. Dit in verband met het examenonderwerp waarover in een museum een tentoonstelling was. Dit was overigens niet zo geslaagd. Wel hebben we bijna 3 uur de tijd gehad om lekker te shoppen. En om eerlijk te zijn, ik had wel wat meer van Amsterdam verwacht. Waarschijnlijk zaten wij weer in de verkeerde straat, maar echt goed geslaagd? Dat ben ik ook niet. Uiteindelijk heb ik toch nog wel 3 leuke dingen geshopt. Benieuwd wat? Lees dan even verder.


Ik zal beginnen met hetgeen waar ik nog even over heb staan twijfelen. Namelijk deze slippertjes. Deze slippers kwam ik tegen in een van de eerste winkeltjes waar wij naar binnen gingen. De naam van deze winkel is Alysa, maar zelf kende ik deze winkel niet. Ik vond ze gelijk al erg leuk alleen twijfelde ik nog. Normaal gesproken heb ik altijd teenslippers. Het is dus wel even wennen om op deze slippers te lopen, maar ze waren zo leuk dat ik ze echt niet kon laten liggen. Zeker niet voor de prijs. Ze kosten namelijk maar 12 euro. 
Daarna zijn we nog naar veel andere winkeltjes geweest. Daar kon ik helaas niet goed slagen. Vervolgens gingen we naar de H&M waar ik gelijk door liep naar de afdeling waar de bikini's hangen. Ik ben al een tijdje opzoek naar een blauwe aqua bikini met een beugel. Dit is erg lastig om te vinden, zeker aangezien ik geen €60 wil betalen voor een bikini die ik maar één zomer aan heb. Tot mijn grote verbazing zag ik de perfecte blauwe bikini hangen. Deze heb ik dus gelijk meegenomen. Op de foto komt de kleur helaas niet helemaal goed over. In het echt is het een aqua kleur en best fel zoals je op de foto hieronder kunt zien. Deze bikini kost in totaal ongeveer €25 en is nog verkrijgbaar in de webshop.

Ik baalde ervan dat ik niet zo goed geslaagd was als ik had gehoopt. Teleurgesteld liep ik terug, maar toen ik een straatje inkeek werd ik opeens weer helemaal blij. Hier zat namelijk de MAC Pro Store. Eerst wilde ik wachten totdat ik ging vliegen, want op Schiphol is alles natuurlijk een stuk goedkoper. Toch kon ik het niet laten en sleurde mijn vriendin deze winkel in. Na zo'n 10 verschillende lipsticks op gehad te hebben nam ik eindelijk een beslissing. 

Ik koos voor Creme Cup. De winkel zelf had ik wel wat groter verwacht. Het is echt een heel smal winkeltje en ik vind de Mac afdeling in een Bijenkorf wel een stukje fijner. De swatches laat ik nog niet zien. Hier komt een apart artikel over. Ik ben echt onwijs blij met deze lipstick, hij is echt heel mooi!


Binnenkort zal er nog een shoplog online komen. Er zijn namelijk nog een aantal pakketjes onderweg.




~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!