zondag 23 juni 2013

Sleek i-Divine Candy Swatches


Soms zie je een make-up merk en moet je gewoon alles hebben. Kennen jullie dat? Ik heb dat met de palettes van Sleek. Ik vind ze echt geweldig en kan niet meer zonder. Elke dag pak ik wel een van mijn palettes uit de kast. Ze zijn allemaal echt prachtig en elke keer als ik er weer een bestelde kon ik bijna niet kiezen. Ik had er al vier en stiekem wilde ik ze allemaal hebben. Toch zitten er een aantal palettes in die ik wat minder vind omdat ik die kleurtjes gewoon niet zoveel gebruik. Toen ik slaagde voor mijn vwo mocht ik van mijn vriend een cadeautje uitzoeken. Ik koos voor twee palettes van Sleek en nog iets maar daar komt later pas een review van. Vandaag wil ik jullie voorstellen aan één van  mijn nieuwste aanwinsten: het Candy palette. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.

Alle paletten van Sleek met de neutrale kleurtjes heb ik al. Ik wilde een palette kiezen waarin wat kleurrijke, maar toch draagbare kleurtjes inzaten. Het is dus het Candy palette geworden.


Het doosje wat eromheen zit is zoals gewoonlijk echt heel erg leuk. Dit is ook een voorbeeld van verpakkingen die ik niet weg kan gooien. Ik laat de palettes er alleen niet inzitten omdat ik het te lastig vind om de paletten er elke keer weer uit te halen.


De swatches 


 Van links naar rechts: Strawberry Sherbet, Bon Bon, Parma Violet, Apple Sour, Pear Drop & Flump




 Van links naar rechts: Liquorice, Blue Fizzle, Aniseed, Bubble Gum, Mint Cream & Cream Soda.


Zoals je ziet zijn de kleurtjes erg goed gepigmenteerd en totaal niet korrelig. Hoewel ik normaal niet zo van de kleurtjes ben vind ik deze kleuren stuk voor stuk echt prachtig!



Ik ben echt heel erg blij met deze palettes en heb al vele creaties hiermee gemaakt. Helaas kon ik het niet echt scherp vastleggen dus vandaar dat ik heb besloten deze er niet bij te doen. Dit palette is te koop in de webshop Enchantra voor €9.50. 



~Liefs Sandra




5 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!