zaterdag 6 juli 2013

Iso Ionix Conditioner with Argan Oil



Een tijdje geleden ontving ik een conditioner. Ik was erg benieuwd en begon het gelijk te gebruiken. Inmiddels gebruik ik hem alweer een paar weken en ben ik over deze conditioner echt tevreden. Hij is net wat anders dan de meeste conditioners. Benieuwd waarom? Lees dan even verder.

De ingrediënten


Wat wordt er gezegd over deze conditioner?

"Deze unieke conditioner herstelt het vocht en het eiwit van het haar die verloren zijn gegaan bij chemische behandelingen of blootstelling aan de zon. De natuurlijke mix van aloë en andere essentiële elementen herstelt en voedt het haar. Deze shampoo vergroot glans en beheersbaarheid. Als het goed en lang word gebruikt verlengd het zelfs de levensduur van het haar."


Wat zijn mijn ervaringen?

Het klinkt allemaal veelbelovend. Ik was dus erg benieuwd en begon gelijk met het uitproberen van deze conditioner. Toen ik het op mijn hand wilde doen om het in mijn haar te verdelen viel me gelijk al op dat deze conditioner een stevige substantie heeft. Het doet me een beetje denken aan een dikke nachtcrème. Dit is echt fijn en voelt heerlijk als je het in je haar verdeeld. Verder druipt het niet meer zo makkelijk uit je haar wat vaak wel zo is bij andere conditioners. Het ruikt heerlijk en maakt je haar zijdezacht en glanzend. Door een foutje heb ik twee conditioners ontvangen in plaats van een shampoo en een conditioner, maar dit vind ik helemaal niet erg aangezien ik zo tevreden ben over deze conditioner dat ik blij ben dat ik na deze tube er nog een heb.


Deze conditioner is te koop in de webshop van John Beerens voor een prijs van €9.95 wat ik niet duur vind voor zo'n fijn product. 1 tube heeft een inhoud 120 ml. 



~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

  1. Heey Sandra, ik heb je genomineerd voor een liebster award :). Info vind je hier: http://madamnailpolish.blogspot.be/2013/07/liebster-award.html X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!