dinsdag 20 augustus 2013

Beyonce Pulse NYC


Zoals jullie misschien wel hebben gelezen in mijn Birthday Haul kreeg ik van mijn broertje het nieuwe parfum van Beyonce genaamd Pulse. Ik had hier al een testertje van die inmiddels al bijna op is. Het luchtje vond ik zo lekker dan ik heel erg graag de full-size ervan wilde. Die heb ik dus uiteindelijk gekregen. Ik ben er echt heel blij mee. Benieuwd naar dit luchtje? Lees dan even verder.

De verpakking

                                                                                                                                                                
                                                                                                                                  
Dit parfumflesje heeft een hele leuke verpakking. Vooral het doosje dat er omheen zat was echt prachtig. Het was lastig om er een foto van te maken, maar dat is redelijk gelukt. Als je het doosje in de zon houdt zie je allemaal verschillende kleurtjes. Dit doosje gooi ik dus zeker niet weg. Het flesje zelf vind ik ook erg leuk. Het ziet er een beetje uit als een bloem. Wel vind ik het even wennen dat je het flesje ondersteboven wegzet. Dit is gewoon even een kwestie van wennen. 



De noten


Topnoten: Peer, Framboos, Granaatappel, Jasmijn & Pioenroos.
Hartnoten: Orchidee
Basisnoten: Cupcake & Patchoeli

Deze geur is geen hele zware geur. Het ruikt zoet, maar tegelijkertijd is het ook een frisse geur. Deze geur is ook een hele geschikte geur voor jongere meiden. Een lekkere zoete geur, maar niet te zwaar. 

Ik ben echt helemaal weg van dit luchtje en draag momenteel geen ander parfum meer. Vaak vind ik het lastig om een lekker parfum te vinden dat goed bij mij past, maar dit is echt een luchtje waar mijn naam op geschreven staat.


De prijzen

Voor 15 ml betaal je €15,30.
Voor 30 ml  betaal je €23,79.
Voor 50 mol betaal je €32,95.


Dit parfum is erg lekker en ook nog eens goed te betalen. Als je op zoek bent naar een zoet luchtje dat niet al te zwaar is en ook nog eens betaalbaar, dan zou ik je dit parfum zeker aanraden.


Wat is jouw favoriete parfum?




~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, dat jurkje van de reclame is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi flesje! Ik ga hem eens testen in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat doosje is echt heel mooi, het flesje vind ik wat minder.
    Check mijn blog voor een kortingsactie:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!