woensdag 25 september 2013

Tip van de dag #2

bron
Elke week kijk ik weer alle foldertjes door, op zoek naar leuke aanbiedingen. Vandaag vond ik een hele leuke aanbieding die jullie zeker niet mogen missen. Nu een aanbieding waarmee je budget kan shoppen, maar ook wat duurdere producten kan kopen. De vorige tip van de dag (die overigens nog tot zondag loopt!) was redelijk gericht op de wat duurdere merken. Benieuwd? Lees dan even verder.




Ik kwam dit keer een leuke kortingsactie tegen bij de Etos. Zij hebben namelijk een kortingsactie waarbij je 30% korting krijgt op alle make-up. Zulk soort acties heb je bijna nooit bij winkels, dat ze zo'n hoog percentage korting geven op alle make-up. Vaak is het op een bepaald merk of op een bepaald soort product. Dat is het leuke, je kunt nu zelf kijken of je voor een wat duurder product gaat of iets van Etos eigen merk of Miss Sporty. Zelf wil ik even gaan kijken bij de Essie nagellakjes. Deze vind ik altijd erg mooi, maar vaak vind ik ze echt te prijzig aangezien ik niet zoveel waarde hecht aan nagellakjes. Vaak koop ik er gewoon een paar van Essence of Catrice.



Maar... Dit is is nog niet alles. Toen ik op de Website van Etos keek zag ik nog een leuke actie voor jullie. Etos geeft namelijk 50 Miss Manga mascara's van L'Oréal Paris weg met een bijpassend iphonehoesje.



Staat er bij jou nog iets op jouw wishlist wat je nu zeker niet kan laten liggen?





~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!