zaterdag 26 oktober 2013

Diary #5

Diary 5 alweer. Wat gaat het allemaal snel zeg! Deze week had ik grotendeels nog vakantie. Echt vakantie was het eigenlijk niet te noemen want hierna had ik gelijk mijn tentamens. Ik vind het echt heel fijn om te zien hoe lief jullie erop reageerden dat er twee dagen geen artikel online kwam. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.
 
 
Het was niet zulk lekker weer. Was blij dat ik heerlijk binnen zat. 
 leren, leren en nog meer leren. Natuurlijk in mijn Onesie.


Laat nog even een artikel geschreven. Omdat ik persé een artikel online wilde hebben de volgende dag.

 Ik kwam nog een oude creatie tegen die ik rond groep 5 tekende van mijn favoriete knuffel.


Het palette van Mac dat ik heel graag wil kopen. Ik ga heb eind van deze week halen en ik hoop zooo dat hij er nog is. Al vrees ik van niet.


Filmpje van Vera kijken met een glas sinaasappelsap erbij.


Deze lekkere koekjes herontdekte ik weer. Wat zijn ze lekker zeg!


Lekker macaroni eten.


Weer gaan werken. Hier wilde ik mijn werkoutfit laten zien. Alleen is de foto flink mislukt..


De allerlekkerste pasta die er is!


Mama nam het nieuwe smaakje siroop van Karvan Cévitam voor me mee. De ice tea variant. Deze is echt heel erg lekker en bijna niet te onderscheiden van de officiële ice tea.


Mijn broertje moest de krantenwijk van een vriendje doen, omdat die op vakantie was. Ik was zo lief om al zijn kranten alvast te vouwen.


Eindelijk in de bus. Wat een drama was dit zeg. De eerste bus miste ik net. De tweede bus kwam niet opdagen. De derde bus reed in een keer door en stopte niet bij de bushalte. Dit was de vierde bus waar ik eindelijk mee kon. Wat een drama dat openbaar vervoer.

 
Nog meer leren. Wat donker was het al zeg. Gelukkig maandag mijn laatste tentamens.
 
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Het was niet veel meer dan foto's van leren en eten haha, maar volgende week zal het hopelijk interessanter zijn.
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

4 opmerkingen:

  1. Nutella!!! & Wat een schattige tekening, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke onsie! Balen zeg, van dat openbaar vervoer, ik ga er liever niet mee om die redenen. Succes maandag met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!