maandag 14 oktober 2013

Project: Drink je huid zuiver

 
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer onzuiverheden krijg. Het was een tijdje al echt een stuk minder geworden, maar het lijkt weer terug te komen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begon na te denken waar het aan zou kunnen liggen. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik regelmatig te weinig drink. Ik besloot hier een soort van project van te maken. Benieuwd? Lees dan even verder.

Ik kwam er dus achter dat ik te weinig dronk op een dag. Als je niet genoeg drinkt kan je lichaam al de afvalstoffen niet afvoeren en blijven deze afvalstoffen in je lichaam. Deze zullen er toch een keer uit moeten en daardoor krijg je een onzuivere huid. Het klinkt allemaal best logisch, maar is het ook echt zo? Ik heb besloten om de komende weken genoeg te drinken. Ik ga per dag proberen bij te houden wat ik drink, zodat ik meer bewust wordt van wat ik drink en wat ik per dag moet drinken. Voor de rest verander ik niks. Ik eet gewoon wat ik normaal eet en ook qua huidverzorging verander ik niks. Na twee weken zal er dan een artikel online komen met het uiteindelijke resultaat.

Hieronder vind je de voor foto's. Het was even een stapje om te doen, maar anders hebben jullie niks om te vergelijken en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik hoop dat jullie je ongeveer een beeld erbij kunnen bedenken zodat jullie vergelijkingsmateriaal hebben voor over twee weken.



 
Ik ben echt heel erg benieuwd of het echt gaat werken. Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd of het bij andere ook tot het gewenste resultaat leidt en daarom daag ik jullie uit om ook mee te doen. Zodat we uiteindelijk een artikel online kunnen zetten met meerdere mensen die het uitgeprobeerd hebben.


Ik zou het erg leuk vinden als je zou abonneren op mijn blog. (voor degene die dat nog niet gedaan hebben) Dit doe je gemakkelijk door te klikken op het Eiffeltorentje hier rechts. Zo mis je geen nieuwe artikelen meer en het is helemaal gratis.




~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

  1. Klinkt logisch inderdaad. Ik ben benieuwd of het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ben ik ook aan het doen! Heel veel water drinken schijnt inderdaad te helpen. Al merk ik er weinig van, want ik ben ziek geweest en dan ziet mijn voorhoofd eruit als een maanlandschap, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou zelf ook heel wat meer water moeten drinken, leuk dat je dit test! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!