donderdag 3 oktober 2013

Tip van de dag #3 & shoplog





Vandaag een leuke tip voor degene die het merk Maybelline fijn vindt. Er is momenteel een hele leuke actie bij de DA. Dit keer heb ik gelijk groot ingeslagen. Het is dus eigenlijk een tip en een shoplog ineen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Momenteel is er bij de DA tot 13 oktober een actie waarbij geldt: 1+1 gratis op het hele assortiment van Maybelline. Ik ben gisteren langs de DA geweest die bij mij in het dorp zat en helaas waren er al veel kleuren weg. Toch heb ik nog flink wat kleuren kunnen inslaan.




























De kleurennamen & nummers van links naar rechts:
1. 262 Pink Boom
2. 6 Bubblicious
3. 342 Coral Craze
4. 216 Iced Queen
5. 651 Cool Blue
6. 549 Midnight Taupe
7. 352 Downtown Red
8. 349 Power Red

Deze lakjes kosten normaal €3,99 per stuk. Ze zouden dus bij elkaar €32.- gekost hebben. Door deze actie had je dus 2 nagellakjes voor 4 euro. Waardoor je op een totaal uitkomt van €16,-. Ik had ook nog een kortingsbon in mijn bezit waardoor ik uiteindelijk maar 6 euro betaalde voor deze 8 lakjes. Als je dat geen koopje kan noemen!


Deze actie geldt dus op alle make-up van Maybelline! Dus niet alleen op de nagellakjes. Ik ben erg benieuwd wat jullie zouden gaan kopen, laat het dus vooral even achter in de comments.





~liefs Sandra


7 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie lakjes heb je geshopt!
    Volgens mij is dezelfde actie nu ook bij het Kruidvat, alleen op Maybelinne, dus als je nog een kleurtje wilt hebben die ze bij de DA niet hadden kan je daar nog heen rennen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net even gekeken en je hebt gelijk! Heel erg bedankt voor de tip :)

      Verwijderen
  2. Wat een koopje en erg mooie kleurtjes heb je gekocht !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf ook twee van deze lakjes, ze zijn echt mooi! En 8 euro is echt goedkoop voor zoveel nagellak! x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!