maandag 25 november 2013

Kruidvat 1+1 gratis shoplog



Afgelopen woensdag was het eindelijk zover. De 1+1 gratis actie op alle make-up was weer bij de Kruidvat. Ik kon mezelf niet inhouden en ben gezellig met mijn schoonmoeder naar de Kruidvat gegaan om wat make-upjes in te slaan. Dat is uiteindelijk best goed gelukt, alleen kreeg ik het voor elkaar om maar liefst 3(!) kapotte producten te kopen. Ondanks dat ben ik er heel erg blij met al de spullen die ik gekocht heb. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.


Ik ben redelijk vroeg naar de Kruidvat gegaan. Rond 6 uur liepen we al rustig te winkelen. Een half uur later werd het echt een gekkenhuis. Allemaal geduw en je kon niet eens meer fatsoenlijk in de schappen kijken. Ik besloot dat ik tevreden was met de buit en ben toen gaan afrekenen. Enorme drukte heb ik altijd zo'n hekel aan. Dan heb je niet eens meer de tijd om rustig te kijken.
 

Essence Primer - Als eerste legde ik de primer van Essence voor gelnagels in mijn mandje. De Essence lamp en gellakjes had ik al, alleen was de vorige keer de primer uitverkocht. Bij de winkel waar ik was hadden ze hem gelukkig nog.
 

Essence 101 Absolute pure - Dit is het transparante lakje. Mijn doorzichtige nagellak was al een tijdje op en ik had nog niet de tijd gehad om een nieuwe te kopen. Toch mistte ik de doorzichtige nagellak wel in mijn stash. Nu kon ik mijn Konad setje niet meer gebruiken. Zonder transparante nagellak eroverheen ziet dat er namelijk echt niet mooi uit. Nu kan ik gelukkig weer even vooruit.
 

Nagellak Catrice - De twee nagellakjes van Catrice zijn absoluut mijn favoriete aankoopjes. Op deze foto is het niet goed te zien, maar deze lakjes hebben zulke mooie glitters. Van het eerste lakje komt morgen een artikel online. De roze versie heet: 45 Kitch Me If You Can en de grijze versie heet: 40 I'm Dynamite.
 
Essence I Love Extreme Grazy Volume Mascara - Deze mascara kocht ik omdat ik de verpakking er erg leuk uit vond zien en ik een nieuwe mascara nodig had en ik eigenlijk geen dure wilde kopen. Ik verwachtte eigenlijk niks van deze mascara. Dit omdat ik wel vaker budget mascara's geprobeerd had en ze me tot dusver erg tegen vielen. Deze mascara heeft me echt positief verrast. Hier kunnen jullie dus zeker een artikel van verwachten.
 

NYC oogschaduw - Deze twee paletjes zag ik liggen en ik was er gelijk helemaal weg van. Ik pakte standaard het tweede product, omdat de eerste vaak altijd geswatcht zijn. Helaas vertekent het licht in de Kruidvat altijd erg waardoor het me niet was opgevallen dat het bruine paletje kapot was. Omdat ik deze kleuren zo mooi vind heb ik besloten om er toch een artikel over te schrijven. Het donkere paletje heet: 797 Gotic Harlem. Het paletje met de bruine kleuren heet: 817 South Street Seaport.

Essence lipsticks - Een tijdje geleden schreef ik een artikel waarin ik een lipstick van de nieuwe lipsticklijn van Essence testte. Deze beviel me zo goed dat ik besloot om er nog 2 mee te nemen. Een koraal kleurtje: Coral Calling en een paarsig kleurtje: Wear Berries. Helaas had ik de laatste lipstick snel uit het schap gepakt zonde te kijken. Deze heeft dus ook een kleine beschadiging. Gelukkig heeft iemand hem niet op haar lippen geprobeerd, maar heeft de bovenkant de dop geraakt. Het ziet er dus niet zo mooi uit, maar hij is gelukkig nog niet gebruikt.

Oogschaduws Catrice - Ik kocht ook nog 2 oogschaduwproducten van Catrice. Één mooie mono waarvan helaas het doosje een beetje kapot is. De kleur zelf is gelukkig nog ongebruikt. Het andere product is een mooi paletje met 4 verschillende kleuren. Dit is een ideaal palette om een neutrale look mee te maken. De mono heet: 630 Fancy a Coppa Tea? en het palette heeft de naam: 040 Never Let Me Go!



De precieze prijzen weet ik niet meer omdat ik het bonnetje kwijt ben. Ik weet wel dat ik voor dit alles €16,35 betaalt heb, wat een koopje is. Heb jij ook gebruik gemaakt van deze actie bij de Kruidvat?



~Liefs Sandra


4 opmerkingen:

  1. Zo goed geshopt meid ;) Kitch me if you can van Catrice heb ik ook, echt een mooi glitterlakje!
    En leuke palettes heb je gekocht, zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht. Ik vind de nagellakjes van Catrice altijd erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! Enn mooi meisje ben je ;o xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oelala! Leuke en mooi producten haha en ik ben het met de reactie boven me eens. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!