vrijdag 15 november 2013

Spam your blog!

 
Een tijdje geleden heb ik al een keer een artikel online gezet waarin ik tips gaf over hoe je je blog onder de aandacht brengt en heb ik jullie de kans gegeven om jouw blog te promoten onder mijn bezoekers. Dit was alweer een tijdje geleden, vandaar dat ik besloten heb jullie vandaag de mogelijkheid te geven om hopelijk meer bezoekers te krijgen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Ik merk dat ik de laatste tijd langzamerhand steeds meer bezoekers en volgers begin te krijgen. Daar ben ik echt onwijs trots op en ik vind het ook echt heel erg leuk dat jullie steeds weer mijn artikelen blijven lezen en dat jullie steeds zo leuk op mijn artikelen reageren. Ik heb tot nu toe nog geen enkele negatieve reactie gehad en dat is best wel bijzonder. Jullie zijn gewoon echt hele leuke lezeressen! Veel van mijn lezeressen hebben een eigen blog en ik besloot dat het wel weer eens tijd was om jullie in het zonnetje te zetten.
 
Laat dus vooral een reactie achter waarin je je blog beschrijft en andere dingen die je graag wilt vermelden! Probeer vooral creatief te zijn, zo trek je de aandacht :) Ik bedoel er niet mee dat je hele kunstwerken moet gaan maken, maar een andere woordkeuze kan ervoor zorgen dat jouw berichtje net wat meer opvalt dan de andere. En natuurlijk bekijk ik alle blogs die achter alle reacties zitten. Stiekem doe ik dat 9 van de 10 keer, omdat ik het leuk vind wat voor gezicht er achter die reactie zit en wie mijn lezeressen zou eigenlijk zijn.
 
 
Spam erop los! Ik zou het wel erg leuk vinden als degene die nog niet op mijn blog geabonneerd zijn mijn blog zouden volgen via Bloglovin'.  
 
 
~Liefs Sandra

4 opmerkingen:

  1. Leuk ik doe mee met spammen, mijn blog gaat over beauty en lifestyle. Ik zou het leuk vinden als jullie een bezoekje brengen op mijn blog:
    Http://www.dreamxlovely.blogspot.com

    en me zouden willen volgen op bloglovin:
    http://www.bloglovin.com/blog/7673539/dreamxlovely

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik spam even mee..
    Ik schrijf over beauty en fashion op http://beautytalk.be
    Je leest er ook reviews en personal stuff.. volgende week komt er een winactie online!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik spam even mee..
    Ik schrijf over beauty en fashion op http://beautytalk.be
    Je leest er ook reviews en personal stuff.. volgende week komt er een winactie online!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Mijn blog gaat over mode en make-up met een vleugje lifestyle. Mijn blog is mijn passie en hobby, en hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!
    www.stylebybo.blogspot.nl
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!