zaterdag 11 januari 2014

Even kletsen

 

Daar ben ik weer. Het is een paar daagjes erg stil geweest op mijn blog, maar dit kwam doordat ik tentamens had. Ik was eerst van plan om toch artikelen te schrijven, maar ik besefte me dat deze qua kwaliteit en inhoud dan niet al te best zouden zijn. Daarom heb ik ervoor gekozen om een paar dagen niks te posten. Inmiddels heb ik al mijn tentamens achter de rug en ben ik (bijna) zeker dat ik ze allemaal gehaald heb. Aankomende week ben ik een weekje vrij en ga ik heel veel tijd in mijn blog steken om veel artikelen te schrijven. Dat is namelijk wat ik echt heel erg leuk vind om te doen. Lees zeker even verder om te lezen wat voor leuk nieuws ik heb!
 
 
 
Verder heb ik na zitten denken hoe ik de kwaliteit van mijn blog kan verbeteren. Ik heb wat artikelen terug zitten kijken en vond dat de kwaliteit van de foto's nog niet helemaal op en top was. Wat veel mensen niet weten is dat ik mijn foto's nog steeds maak met mijn telefoon. Om foto's te maken voor mijn blog ben ik soms wel uren bezig en dan zit er vaak nog geen foto tussen die door mijn kritische blik goedgekeurd was. Een camera kost gewoon veel geld en dat had ik niet, dus ik had het hiermee te doen. Nu ik steeds meer lezers krijg vind ik dat ik het geld moet investeren in mijn blog door een nieuwe camera te kopen. Na wat rond gezocht te hebben denk ik dat ik voor de Canon Eos 1100D ga. Het is een niet al te dure spiegelreflexcamera, maar voor mij prima. De kwaliteit zal wellicht een stuk beter zijn dan wat jullie nu gewend zijn.
 
Voor artikelen heb ik al een aantal leuke ideeën, maar ik ben ook benieuwd wat jullie leuk vinden om te zien en of jullie nog leuke ideeën hebben. Ook ben ik erg benieuwd wat jullie juist anders zouden willen zien op mijn blog. Jullie zijn mijn lezers en ik vind het erg belangrijk om te weten wat jullie leuk vinden en juist wat minder. Ik zou het erg fijn vinden als jullie dat in een reactie achter willen laten.

 
Dit was alles wat ik even wilde vertellen. Vanaf vandaag zal er zoals beloofd weer elke dag een artikel online komen. Vergeet vooral even niet in de reacties achter te laten wat jullie graag willen zien en wat jullie verbeterd willen zien.




~Liefs Sandra
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!