zondag 2 februari 2014

Diary



 
Deze week begon het normale schoolleven weer. Al had ik wel twee van de vijf dagen vrij en kon ik lekker voor mijn blog aan de gang. Ook voor school heb ik veel gedaan aangezien iedereen riep dat dit het lastigste blok wordt. Ik heb geprobeerd meer foto's te maken, maar daar zal ik weer even aan moeten wennen. Benieuwd naar mijn week? Lees dan zeker even verder.
 
 
Elke dag begin ik met altijd met alle nieuwe artikelen te lezen. Alleen als ik geen tijd heb sla ik dit over, maar dan lees ik ze die middel wel weer.

Een hele volle to do list. En ik kreeg nog bijna alles af ook.

's Avonds laat nog even een artikel schrijven. Deze week had ik een paar lange dagen en was ik laat thuis. Hierdoor moest ik vaak tot 's avonds laat nog artikelen schrijven, maar dat vind ik helemaal niet erg.  



To do list gemaakt voor mijn blog en voor school.


Jaaaa, mijn favoriete programma op dit moment: Wie is de mol?  Mijn telefoon deed raar en stelde hem blijkbaar niet scherp.

Mijn rooster aankomende weke valt gelukkig mee en vrijdag ben ik lekker vrij.  



Weer een nieuw pakketje gekregen om te testen. Hier kunnen jullie dus binnenkort een review van lezen.


Als ik vroeg naar school moet krijg ik echt bijna niks weg. Dan maar een plakje ontbijtkoek.



Op zaterdag moet ik altijd werken, maar deze week moesten we al om 8 uur beginnen. Het was echt nog donker...


 Lekker nasi eten..

Dit was mijn week alweer. Hoe was jullie week?



~Liefs Sandra
 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!