zaterdag 1 februari 2014

Outfit: Spijkerjasje

Flowers
Spijkerjasjes vond ik vroeger echt geweldig en heb ze vaak gedragen. Tegenwoordig draag ik ze eigenlijk nooit meer, maar het leek me leuk om het te combineren. Zeker nu je de laatste tijd steeds meer spijkerjasjes ziet. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.
 
 
Shirtje: H&M €9,95.
Spijkergiletje: Aéropostale €32,63.
Schoenen: Newlook €39,99.
Broek: Topshop €55,00.
Tas: 2bstores €36,96.
Ketting: Oasis €30,00.
 
Het spijkergiletje is het item waarmee ik deze outfit begon. Een spijkerjasje vind ik allemaal teveel spijker en daarom is dit perfect! Het giletje moet wel goed uitkomen en een zwart shirt eronder zorgt daarvoor. Het was even lastig wat voor broek ik hieronder zou dragen, maar toen ik deze broek zag wist ik dat deze er heel goed bij zou passen. Het giletje maakt de outfit wat stoerder en daar horen stoere laarsjes bij. De tas past weer goed bij de laarsjes omdat hetzelfde gestikte patroon erin verwerkt zit. Het geheel was weer wat kleurloos en kon wel een mooi opvallend sieraad gebruiken. Uiteindelijk is het deze prachtige roze statement ketting geworden. Dit staat ook nog eens goed op het zwarte shirt.
 
 
Dit is echt een van mijn favoriete outfits tot nu toe! Zou jij deze outfit dragen? Wat zou je eraan veranderen?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!