maandag 17 maart 2014

Diary


Deze week was het heerlijk weer en heb ik lekker veel buiten gezeten. Helaas wel met boeken, omdat ik bijna tentamens heb, maar het maakt het wel een stuk aangenamer. Ik heb weer wat meer foto's gemaakt dan de week ervoor, dus lees zeker even verder.

Heerlijk in het zonnetje op het balkon. Gelukkig maakte het weer een hoop goed. Zelfs dat ik belastingrecht moest leren.

 Een heerlijk glaasje vers geperst sinaasappelsap.

Weer op het balkon zitten. Ik ben daar niet meer weg te slaan, zoals je ook kunt zien aan de onderstaande foto's haha.



 Ik blijf het altijd leuk vinden om zulk soort artikelen te lezen.

 Gezond bezig en 's avonds maar een banaan pakken in plaats van een koekje.

 Weer in de bus naar huis.

Helaas kon ik de dag erna bijna een half uur wachten op de bus. Ook scheen hier het zonnetje weer lekker, dus mijn slechte humeur was al snel weer voorbij.

 Ik had mijn haar weer eens gekruld. Ik vind het echt leuk om te doen!

Ik had weer twee van mijn favoriete items aan, al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik het wel zo leuk bij elkaar vind staan.

Op de foto is het niet zo duidelijk te zien, maar het meisje voor me had echt een hele messy knot. Het stond haar wel echt!



Aankomende week staat in het teken van heel hard leren voor mijn toetsen. Het kan hierdoor ook wat stillen zijn op mijn blog, maar hierna ga ik er weer helemaal voor. Wat gaan jullie aankomende week doen?



~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!