woensdag 16 april 2014

Bestelling Misslipgloss Shop

Nagellak koop ik vaak het meest budget mogelijk. Ik kom dus al gauw terecht bij Essence of Catrice en dat vind ik prima. Toen ik weer een aantal prachtige swatches van Charlotte (Pinkypolish) voorbij zag komen, was ik helemaal verliefd. Benieuwd naar wat ik besteld heb? Lees dan even verder.


In eerste instantie was ik van plan om alleen 3 nagellakjes van Barry M te bestellen. Drie lakjes met zo'n liquid sand effect. Het leek me weer eens wat anders en aangezien ik mijn tentamens weer allemaal gehaald had, vond ik dat ik mezelf wel wat cadeau mocht doen.
 
Maaaar.... Als je voor meer dan €25,00 bestelde hoefde je geen verzendkosten te betalen. Ik besloot om mijn Sleek collectie weer wat uit te breiden met een prachtig palette. Dit is het Vintage Romance palette en bevat mooie roze en gouden kleuren. De swatches die ik ervan gezien heb waren echt prachtig. Ik heb mezelf echt in moeten houden om dit palette nog niet te gebruiken totdat ik er goede foto's van gemaakt heb. En aangezien ik het nogal druk heb deze week op school, zal dat even moeten wachten.  
Zoals ik al zei zijn deze 3 lakjes van Barry M. Het zijn geen gewone lakjes, maar textured nail effect lakjes met heel veel glitter waardoor het net lijkt alsof je een soort van zand op je nagels hebt.

Dit is echt veruit mijn favoriet. Dit lakje heet Princess en is zachtroze met heeeel veel glitters. Vooral veel gouden en zilveren glitters. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dit moet prachtig zijn op je nagels.

Dit lakje is de meest subtiele van de drie, maar daarom ook heel gemakkelijk om te dragen. Het is een subtiel kleurtje en past eigenlijk overal bij. Het is een heel licht bruin lakje en bevat vooral veel zilveren glitters. Deze kleur heet Duchess. 
Dit is denk ik wel het meest heftige lakje van allemaal. Het is een gouden lakje met heel veel gouden glitters. Het is een geweldige kleur, maar je moet er wel heel erg mee oppassen met wat je erbij draagt. In sommige gevallen kan dit namelijk iets te heftig zijn. Dit kleurtje heet Majesty.
 
 
Het palette kostte €9,95 en de lakjes kostten €5,35, maar momenteel is er nog een actie op Misslipgloss waarbij je tot 15% korting kan krijgen, als je het verstopte paasei vindt. Dat is dus zeker de moeite waard. De artikelen over deze producten kun je binnenkort lezen.
 
 
 
~Liefs Sandra 
 

1 opmerking:

  1. Ah dat palette wil ik ook nog zo graag hebben! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!