zaterdag 26 april 2014

Ecoco - Make-up verwijderen met water


Het allervervelendste aan make-up vind ik dat je het er aan het eind van de dag weer af moet halen. Vaak ben je moe en wil je zo snel mogelijk naar bed toe. Het kost vaak nog best veel tijd om alles er goed af te halen. Deze 'washand' van Ecoco zou al je make-up eraf moeten halen met alleen een beetje water. Benieuwd? Lees dan even verder.


Dit is het washandje. De zachte stof bevat microvezels die de eigenschap hebben vervuiling op te nemen. De ronde, holle vezels dringen diep in de bovenhuid en lopen vol met make-up en andere vervuiling. Het washandje hoef je alleen maar nat te maken met water en dan daarmee je gezicht schoonmaken. Doordat je alleen water gebruikt en geen andere reinigingsmiddelen, is de kans op irritatie van de huid nihil. Je kunt het minimaal 500x wassen en hierdoor zal je er heel lang mee doen. Naast het schoonmaken van de huid zorgt dit product er ook voor dat de dode huidcellen verwijdert worden en je huid weer zacht aanvoelt.


Als eerste voerde ik een test uit. Ik verwijderde mijn make-up zoals ik het normaal zou doen. Dus met watjes en reinigingsmiddel. Daarna maakte ik de Ecoco globe nat en haalde hem over mijn gezicht heen met ronddraaiende bewegingen. Ik dacht dat ik mijn huid goed gereinigd had, maar er kwam nog heel veel viezigheid vanaf. Dit product reinigt dus zeker zeer grondig.
 
Dit is hoe mijn make-up eruit ziet aan het eind van de dag. Er zit nog genoeg op en ik had deze dag een royale laag mascara aangebracht. Eens kijken of alles wordt verwijdert.
 
Binnen een minuutje is al mijn make-up grondig verwijdert. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan alsof ik hem gescrubd heb. Al je make-up is erg snel en goed verwijdert. Dit is zeker een product dat ik iedereen aan zou raden. Ik was bang dat het nooit goed schoon zou kunnen maken, doordat je alleen water gebruikt, maar dat is absoluut niet zo.
 
Dit product is te bestellen op de website van Ecoco voor maar €6.95. Je doet hier eeuwig mee en is absoluut veel goedkoper dan alle wattenschijfjes en reinigingsproducten die ik normaal gesproken gebruik.
 
 
Hoe reinig jij het liefst je huid?
 
 
 
 
~Liefs Sandra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!