maandag 7 april 2014

New in: H&M Broeken

Ik roep al een hele tijd dat ik een leren broek wil. Helaas was degene bij de H&M die ik wilde steeds uitverkocht. Opeens dook die broek op in de sale en ik kon hem natuurlijk niet laten liggen. Ook bestelde ik nog een ander broek met een heftig printje. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

De broek waar ik al een tijdje op aasde was een bruine nepleren broek. Helaas was de broek in mijn maat steeds uitverkocht. Toen ik een tijdje geleden in de sale keek zag ik hem ertussen staan. Hij was afgeprijsd van €29,95 voor €9,00. Dat is nog eens een goede deal. Wederom had ik weer pech. Op het moment dat ik op bestellen klikte was hij uit mijn winkelmandje verdwenen en had iemand anders hem ingepikt. Gelukkig kwam hij een paar dagen later weer terug in de sale en toe heb ik hem wel kunnen bemachtigen.
 
De broek is bruin en heeft een normale rits. Ik was bang dat hij zonder rits heel erg zou zorgen voor 'snorharen' en dat is iets wat ik absoluut niet wil. Gelukkig gebeurt dat bij deze broek niet.
 

Op de foto leek het alsof de broek helemaal van leer was, maar toen ik hem uit de verpakking haalde zag ik dat er op de zijkant stoffen banen zitten. Het liefste had ik gehad dat die er niet zaten, maar zo vind ik de broek ook mooi.
 

De andere broek is iets heel anders dan ik normaal draag. Ik vind broeken met printjes altijd heel erg gaaf, maar ga zelf altijd voor de 'eenvoudige' broeken. Ik besloot om de broek toch te bestellen, omdat het wel echt wat voor mij is.

Het is niet echt een broek met een rits en een knoop, maar een tregging. De broek heeft aan de voorkant fake broekzakken, maar de broekzakken aan de achterkant zijn wel echt. Het is een broek waaraan je even goed moet sjorren om hem aan te krijgen, maar als hij dan eenmaal aanzit zit hij wel als gegoten.

Het patroontje wat erop zit vind ik echt geweldig! Dit is een broek die ik zeker vaak zal dragen. De roségouden details maken de broek helemaal af.
 
 
 
De leren broek kostte €9,00 en voor de tregging heb ik €14,95 betaald, wat absoluut goedkoop is voor twee nieuwe broeken.
 
 
 
~Liefs Sandra 
 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!