dinsdag 8 april 2014

Outfit: Coral

Coral outfit
Koraalkleurige kleding en sieraden zorgen er altijd voor dat ik een zomers gevoel krijg. Al die felle kleurtjes waar ik helemaal vrolijk van word. Vandaag een niet al te zomerse outfit, maar wel een waar de kleur koraal centraal staat. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

 
Top: Psyche €36,00.
Jasje: New Look €30,00.
Broek: Only €34.95.
Armband: Forever21 €7,90.
Oorbellen: Saksfifthavenue €228,25.
Schoenen: Sperrytopsider €62,00.
 
Normaal begin ik een outfit altijd met een kledingsstuk, maar dit keer is dat niet zo. Ik kwam deze prachtige koraalkleurige sieraden tegen en daaromheen heb ik de outfit bij elkaar gezocht. De top heeft plooien, waardoor het toch een wat netter item wordt. Ook zorgt de zwarte kleur ervoor dat de koraalkleurige items beter tot zijn recht komen. De lichte spijkerbroek maakt het geheel toch wat zomerser. De schoenen zijn korte laarsjes met een mooi patroontje erin gestanst en steken weer mooi af tegen de lichte spijkerbroek. Het geheel vond ik toch wat kleurloos en ik ben opzoek gegaan naar een koraalkleurig jasje. Uiteindelijk heb ik er een gevonden die ongeveer dezelfde kleur heeft als de sieraden.
 
 
Welke kleur geeft jou echt een zomers gevoel?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!