dinsdag 15 april 2014

Spam your blog

 
 
De laatste spam your blog is alweer een tijdje geleden. Ik ben van plan om zo'n soort artikel elke maand terug te laten komen. Ook ik weet hoe lastig het is om mensen kennis te laten maken met je blog en om je bezoekersaantallen te laten groeien. Beautybysandra is geen blog met onwijs veel bezoekers, maar ik wil mijn lezers graag de kans geven om hun blog onder de aandacht te brengen. Hoe? Lees dan even verder.

 
Onder dit artikel kun je een reactie achter laten. Als je een eigen blog hebt lijkt het me leuk als je even kort vertelt wie je bent en waarover je blogt. Je bent natuurlijk vrij in wat je achter wilt laten, maar zo kom ik wat meer te weten over mijn bezoekers en kunnen mijn bezoekers ook nieuwe blogs ontdekken.
 
Voor de rest hoef je niks anders te doen. Het enige wat ik wel leuk zou vinden, is dat je mijn blog volgt op Bloglovin'. Dit doe je gemakkelijk door op het Eiffeltorentje aan de rechterkant te klikken.
 
 
Ik ben heel erg benieuwd naar alle reacties!
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Het kan zijn dat je dit artikel al voorbij hebt zien komen, maar toen was het per ongeluk al online gekomen, zodra ik erachter kwam heb ik hem offline gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!