vrijdag 27 juni 2014

Verandering lay-out

Ik zit er al heel lang aan te denken om de lay-out te veranderen. Aan de ene kant vind ik het mooi hoe het was, maar aan de andere kant is het misschien iets te kinderlijk en te druk. Ik ben achter mijn laptop gaan zitten en heb geprobeerd een nieuwe lay-out te maken. Het is iets heel anders dan dat ik had, maar dat is jullie inmiddels vast ook wel opgevallen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 




Dit is hoe mijn oude lay-out eruit zag.




Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt en was er toen echt heel trots op. Toch vond ik het tijd voor vernieuwing en waarschijnlijk is het nieuwe resultaat jullie al wel opgevallen. Het is wel erg lastig om gelijk iets te maken dat helemaal naar je zin is, dus er zullen de komende tijd nog wel wat aanpassingen komen, maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat. Het is een stuk minder druk en ook het lettertype vind ik persoonlijk makkelijker lezen.

Toch wil ik graag jullie mening horen. Vinden jullie dit ook beter? Wat zou er beter kunnen? Of wat zou jij anders doen? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie zouden aanpassen.



~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!