zaterdag 26 juli 2014

Look - Essence All About Sunrise palette


Toen ik het All About Sunrise palette van Essence in de schappen zag liggen was ik meteen al verkocht. Er zitten veel draagbare kleuren in het palette waarmee je heel veel prachtige looks kunt maken. Vandaag één van mijn favorieten. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Het All About Sunrise palette dat ik voor deze look ga gebruiken heb ik al eerder gereviewd. Als je dus benieuwd bent naar de pigmentatie en prijzen lees dan even het artikel.
 
Dit zijn de kleuren die ik uit het palette heb gebruikt voor deze look. Als eerste bracht ik de 1e kleur aan op het gehele bewegend ooglid. Nummer 2 bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek en onder het wenkbrauwbot om het geheel wat op te lichten.
Om wat contrast te brengen in de look koos ik ervoor om twee wat donkerdere kleuren te gebruiken. Ik heb expres de aller donkerste kleur niet gebruikt, omdat ik de look luchtig en zomers wil houden. Kleur 3 bracht ik royaal aan in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Daarna vervaagde ik deze kleur goed en blende hem ook wat richting het wenkbrauwbot.

De 4e kleur met de mooie glans bracht ik aan in mijn buitenste ooghoek en vervaagde ik lichtjes in de crease. Om de look af te maken bracht ik kleur 1 en 2 nog een keer aan om de look wat intenser te maken. Als laatste bracht ik nog een streepje zwarte eyeliner en een likje mascara aan.
 
 
Dit palette is zeker een van mijn favorieten geworden. Je kunt er gemakkelijk een mooie look mee maken voor overdag. Kende jij dit palette al?
 
 
 
 
~Liefs Sandra


1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!