zondag 10 augustus 2014

Colourful Outfit

Colourful outfit
Normaal gesproken maak ik wat draagbaardere outfits, maar het leek me een keer leuk om met felle kleuren te spelen. Vandaag dus een redelijk heftige look, maar zelf vind ik hem echt geweldig. Benieuwd naar de website waar alle artikelen verkrijgbaar zijn en de prijs? Lees dan even verder.
 
Jurkje: Jades24 €430,00.
Schoenen: 6kshoes €30,00.
Tas: Necessary Clothing €26,00.
Ketting: Only €12,95.
Armband: Question-air €120,00.
 
Als eerste begon ik deze outfit met een bijna fluor roze jurkje. Zo'n kleur is van zichzelf al best heftig en je komt dan al snel een beetje 'popperig' over. Normaal gesproken zou je zo'n jurkje combineren met wit of zwart, maar ik wilde eens een keer totaal wat anders doen. Dit is dus waarom ik gekozen heb voor een prachtige felblauwe kleur. De pumps en tas passen qua kleur perfect bij elkaar en steken mooi af tegen het knalroze jurkje. Om het af te maken nog een paar sierraden. Uiteindelijk is het een best heftige look geworden, maar ik vind de combinatie van dat knalroze met dat helle blauw echt geweldig!
 
 
Wat vind jij van deze outfit?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!