zaterdag 20 september 2014

Alweer een update

Happy girls

Een paar dagen geleden schreef ik een update. Hierin liet ik weten dat ik het nog al lastig had met het vinden van een werkplek. Afgelopen woensdag had ik een sollicitatiegesprek en ik kan heel blij vertellen dat ik aangenomen ben. Alle stress is vanaf nu voorbij en ik kan me weer 100% richten op mijn blog. Ook ga ik nu kijken voor een autootje. Alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus. Ik heb allemaal weer nieuwe producten gekocht om voor jullie te gaan testen. Ik heb er weer helemaal zin in en ben heel erg gemotiveerd!

Mijn dag kan niet meer stuk! Fijn weekend iedereen.


~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!