woensdag 1 oktober 2014

Would you rather Beauty Tag

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik in een artikel een Tag heb beantwoord. Het leek me leuk om weer eens de vragen van een Tag te beantwoorden. Na wat zoeken op internet ben ik uiteindelijk gekomen bij de Would you rather Beauty Tag. Deze Tag bestaat uit 10 vragen waarbij je moet kiezen tussen twee dingen. Benieuwd naar de antwoorden? Lees dan even verder.

 
1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?
Over de eerste vraag hoef ik gelukkig niet zo lang over na te denken. Ik ga voor het slordige haar, maar wel met de mooie make-up. Slordig haar kan je nog verbergen door het in een slordig staartje te doen. Dit geeft een wat 'speels' effect, maar ziet er leuk uit in combinatie met mooie make-up. Als je geen make-up op hebt en je haar wel mooi hebt zitten, klopt het totaalplaatje niet helemaal. Trouwens, de laatste tijd zie je toch steeds vaker 'rommelige' kapsels voorbij komen?

2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?
De vragen worden al lastiger. Ik denk dat ik zou gaan voor je wenkbrauwen afscheren. Je wenkbrauwen zou je nog bij kunnen tekenen met een potlood en wat wenkbrauwpoeder. Als je je wimperhaartjes eruit trekt kan je er bijna niets aan doen. Ik denk ook dat nepwimpers niet zo goed en mooi blijven zitten. Vaak zijn nepwimpers ook erg over de top. Compleet getekende wenkbrauwen ook wel, maar ik denk dat je dat nog een beetje op een normale manier kan doen.
 

3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?
Ik denk dat ik dan voor de rest van mijn leven alleen nog bij Sephora zou shoppen. Sephora heeft veel verschillende merken en ik denk dat ik liever verschillende merken gebruik dan de rest van mijn leven alleen maar MAC producten.

4. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
Deze is easy. Ik zou zeker kiezen voor duidelijke tan lines. Met een te oranje mislukte spray tan is er geen mogelijkheid om er nog een beetje fatsoenlijk uit te zien en niet op een wortel te lijken. Dit is denk ik ook de grootste angst waarom veel mensen geen zelfbruiner durven te gebruiken. Bij duidelijke tan lines kan je je nog leuk kleden en leuke make-up op doen. Je zal die tan lines wel zien, maar dit zal een stuk minder storend en opvallend zijn dan een oranje spray tan.
 
5. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?
Hmm dit is een lastige. Ik denk dat ik dan voor het permanentje ga. Met die krullen kun je denk ik nog best wat leuks doen. Die lipgloss/lipliner look vind ik echt heel erg lelijk en je kan er niet voor zorgen dat het in het geheel verdwijnt en dan kan je denk ik wel als je iets leuks met je haar doet.
 
6. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
Een hele duidelijke foundation rand betekent dat je een veel te donkere foundation op hebt en je hoofd er veel te donker en bruin uit ziet. In dat geval ga ik voor de te heftig aangebrachte blush. Als je de rest van je make-up erop aanpast zal het nog steeds niet prachtig staan, maar vast beter dan een veel te donkere foundation.
 
 
7. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?
Ben ik de enige die niet weet wat MC Hammers Pants zijn? Oké eerst even opzoeken. Ooh dat zijn een beetje de harembroeken die wij kennen. Dan kies ik zeker voor de MC Hammers Pants, hoewel ik nooit fan was van harembroeken. Al denk ik wel dat je die broek nog leuk kan combineren met andere kledingsstukken. Met een fietsbroekje kan je denk ik nooit een outfit maken waarmee je bijvoorbeeld op school gezien wilt worden.
 
8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
Dit is best lastig aangezien ik haar erg belangrijk vind. Al denk ik dat ik toch kies voor het slechte kapsel. Een lelijke haarkleur kan je niet verbergen, aangezien het overal op je hoofd zit. Een slecht kapsel zou je nog kunnen verbergen door het in een leuk knotje, vlecht, of staartje te doen.
 
9. YouTube weg of Twitter weg?
Doe Twitter dan maar weg. Ik doe sowieso toch amper wat met Twitter. Op YouTube kijk ik dagelijks filmpjes en het zou zonde zijn als dat niet meer zou kunnen.
 
10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?
Met pijn in mijn hart zeg ik dat ik mijn geliefde Zoeva kwasten dan zou opgeven. Zonder kwasten zou je je make-up nog best kunnen aanbrengen. Lang niet zo goed als met kwasten, maar het zou nog kunnen. Zonder mascara zou een look niet af zijn en heb ik (voor mijn gevoel) een 'kaal' gezicht.
 
 
Dit waren alle 10 de vragen alweer.  Ik zie nu pas hoe uitgebreid ik antwoord heb gegeven, maar ik vond het gewoon erg leuk om deze tag te beantwoorden. Uiteindelijk is hij me alles meegevallen. Ik dacht dat ik voor veel lastigere keuze zou komen te staan.
 
 
Welke van de vragen vind jij het lastigste? Wat zou jij daar kiezen?


~Liefs Sandra

Afbeeldingen: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!