zondag 9 november 2014

Balea Peeling Gel

Alweer een tijd geleden bracht ik voor het eerst een bezoekje aan de DM. Dit is een leuke drogisterij met een enorm aanbod en veel leuke budget producten. Ik nam deze scrub mee naar huis die ik nu met veel plezier gebruik. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Gebruik
Deze scrub moet je 1 à 2 keer per week op een natgemaakte huid aanbrengen met ronddraaiende bewegingen. Vervolgens even laten zitten en met warm water weer afspoelen.

Ingrediënten
 
Werking
 
Deze scrub bevat lotusbloesemextract waardoor hij heerlijk ruikt. Ook bevat hij kleine blauwe scrubbolletjes waardoor je gezicht goed gescrubd wordt. Je kunt zelf aan de hand van de druk die je uitoefent op je gezicht bepalen of je je huid heel zacht wil scrubben of dat je je huid wat grondiger scrubt. (Je moet natuurlijk niet gaan boenen)
 
In de scrub zitten genoeg scrubdeeltjes waardoor je echt maar een hoeveelheid nodig hebt ter grootte van een 5 eurocent muntje. Na het scrubben merkte ik dat mijn gezicht heerlijk zacht aanvoelt. Ook merkte ik dat de bobbeltjes op mijn gezicht afnamen. Je moet zelf even aftasten hoe vaak je je gezicht moet scrubben. Heb je een wat droge huid dan moet is het verstandig om maximaal 1 keer per week te doen, heb je een wat vettere huid dan kan je je gezicht tot 2 keer per week scrubben.
 
Ik ben echt heel erg tevreden met deze scrub. Zeker voor een prijs die rond de €2,20 ligt. (excuses ik weet de exacte prijs niet meer) Wat is jouw favoriete scrub?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!