woensdag 19 november 2014

Ciaté nagellak: Power Dressing & Helter Skelter

Onlangs kocht ik bij de Big Bazar twee mooie lakjes van Ciaté. Ik heb nog nooit een Ciaté lakje gehad en het leek me erg leuk om deze voor jullie uit te testen. Inmiddels heb ik beide kleuren een aantal keer gedragen en ben ik er erg te spreken over deze nagellakjes. Benieuwd naar de swatches? Lees dan zeker even verder.
 
Als eerste deze prachtige marineblauwe kleur: Power Dressing. Ik zag onderlaatst een foto op Facebook voorbij komen van een felblauw kleurtje die ik echt geweldig vond. Ik wilde graag uitproberen of het iets voor mij was, aangezien ik normaal gesproken alleen maar roze of rode nagellak draag. Toen ik dit lakje in de bak met nagellak tegenkwam bij de Big Bazar, kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. 
Over dit lakje ben ik erg tevreden. Misschien had de kleur liever nog een tikkeltje feller gehad, maar dit is een goede kleur voor de winter die er weer aan komt. De nagellak heeft wel 3 laagjes nodig wil je hem helemaal dekkend hebben. Even ter vergelijking: op mijn pink heb ik 2 laagjes aangebracht en op de rest van mijn nagels 3 laagjes. Het is een lakje dat makkelijk aanbrengt en niet binnen een dag gechipt is. (Dit is voor mij wat bijzonders)
Dit tweede en tevens laatste lakje is een heel bijzondere nagellak. Het is namelijk een lakje met enorm veel paarse met zilvere glitters erin en heet Helter Skelter. Ik was bang dat dit lakje nooit zou gaan dekken, maar na 3 laagjes dekt hij perfect.

Persoonlijk vind ik het lakje echt geweldig, maar het is wel iets waar je van moet houden. Het is een gewaagd lakje dat aan niemand voorbij zal gaan. Zeker niet als het zonlicht erop schijnt.
Beide lakjes kocht ik bij de Big Bazar voor €3,99. Dit is zeker een koopje als je kijkt naar de kwaliteit van de nagellak, de verpakking en de inhoud.

Wat is jouw favoriete glitter lakje?



~Liefs Sandra

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!