zaterdag 29 november 2014

Which Necklace?

Which necklace?

Vandaag een outfit artikel dat net wat anders is dan normaal. Het leek me leuk om er een keuze element in te verwerken, dus vandaag aan jullie te taak om uit twee kettingen te kiezen. Benieuwd naar de details met o.a. het merk en de prijzen? Lees dan even verder.

  
Jurk: H&M €29,99.
Jasje: Yoins €29,00.
Ketting 1: Amazon €3,18.
Ketting 2: Swell €24.95.
Tas: H&M €39,99.
Schoenen: Christian Louboutin €495,00.


Deze outfit begon ik met een basic beige/zachtroze jurkje. Het is een redelijk eenvoudig model met een elastieken band bij de taille waardoor hij mooi gevormd wordt. Dit is een ideaal item om hier vanuit de outfit verder op te bouwen.  Het zwarte jasje viel me op door het wat ongewone model. Hij sluit redelijk hoog, heeft aan de onderkant een opening en boven een aantal plooien. De bordeauxrode tas past goed bij de kleur van het jurkje door de roze ondertoon die het jurkje bevat. Qua schoenen vind ik deze perfect. De vorm is erg mooi en de gekleurde zool past weer bij de tas. Als laatste om de outfit af te maken nog een mooie statement ketting. Doordat het jurkje redelijk basic is, kan de outfit zo'n grote ketting goed hebben. Aan jullie nu de keus: Wordt het de mintgroene ketting of de ketting die wat neutraler is qua kleur.


Welke ketting zou jij kiezen?



~Liefs Sandra
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!