donderdag 11 december 2014

Christmas Nails

Normaal gesproken ben ik altijd heel erg slecht in nailart. Stiekem maak ik altijd gebruik van mijn Konad set. Dit is een manier waarbij je gemakkelijk figuurtjes en patroontjes op je nagels stempelt. Benieuwd naar deze Christmas Nails? Lees dan zeker even verder.
 
 
Voor deze nailart gebruikt ik twee lakjes. De eerste is het lakje waarmee ik mijn hele nagels lakte, dit is een lakje van Maybelline in de kleur Power Red. Het tweede lakje is van Konad en heet Shining White.
 
Hierboven zie je de plate van Konad die ik gebruikt heb. Dit is M59 en hiervan heb ik beide sterren gebruikt. Dit in combinatie met de standaard witte stempellak van Konad. Zulk soort setjes zijn ook verkrijgbaar bij o.a de action en van Essence.
 
 
Van de rode lak bracht ik eerst twee laagjes aan op elke nagel. Deze lak is helaas niet zo dekkend als ik gehoopt had, maar voor deze nailart maakt dat niet zoveel uit. Vervolgens breng je van de doorzichtige parelmoerlak wat aan op het uiteinde van je nagel. Zorg vervolgens dat beide lakjes erg goed opgedroogd zijn. Als je namelijk gaat stempelen terwijl een van beide lakjes nog een beetje nat is wordt het een grote kliederboel en kan je weer overnieuw beginnen. (Ik spreek uit ervaring...) 
 
Als laatste stempel je om en om de sterren op je nagels. Het mooiste is om dat precies op de overgang van de rode en de parelmoer lakt te doen, maar zoals je ziet is dat bij mij ook niet helemaal gelukt. Desondanks vind ik het resultaat leuk, zeker met kerst in het vooruitzicht.
Maak jij altijd nailarts uit de losse pols of gebruik je net zoals ik stiekem wat hulpmiddelen?
 
 
 
~Liefs Sandra 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!