vrijdag 5 december 2014

Essence Lipstick: 16 I Am Yours

Inmiddels heb ik al een aantal lipsticks van Essence in mijn bezit en kan dan ook oprecht zeggen dat ik echt fan ben. De lipsticks zijn lekker budget, goed gepigmenteerd en blijven ook nog eens redelijk lang zitten. Vandaag de swatches van een nieuwe favoriet. Benieuwd? Lees dan even verder.

Lippen zonder iets erop

Met de lipstick
Hier zie je de kleur van de lipstick goed. Door het koude weer zijn mijn lippen redelijk beschadigd en heb ik een aantal velletjes. Toch vind ik dat deze lipstick het redelijk goed verbergt. De kleur is een mooie oudroze kleur. Eén ideale kleur die vrijwel overal bijpast en toch net wat opvallender is dan een nude lipstick, maar niet zo opvallend is als een knalroze of knalrode lipstick.
 
Lippen zonder iets erop

Met de lipstick
De lipstick brengt makkelijk aan en blijft ook nog eens redelijk goed zitten. Over de kleur ben ik erg te spreken. Voor degene die de kleur Natural Beauty kennen/hebben, deze kleur lijkt erop, maar is dan net wat donkerder.

 
Als je andere lipsticks van Essence ook fijn vindt is dit ook zeker een aanrader. Een mooi basic kleurtje dat vrijwel overal bijpast hoort is altijd handig toch? Deze lipstick kocht ik bij Kruidvat voor €2,39.
 
Wat is jouw favoriete kleurtje lipstick, als je kunt kiezen uit de Essence lipsticks?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kleurtje! Deze kleur is mij nog nooit opgevallen in het schap, ik moet maar weer eens een kijkje gaan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!