zaterdag 20 december 2014

Foute Kersttruien

6x Foute kersttruien
 
Hoewel iedereen vroeger de foute kersttruien van oma probeerde te vermijden is het deze kerst weer helemaal in. Winkels kunnen hun kersttruien niet aanslepen, want iedereen wil zo'n geweldige trui hebben voor met kerst. Ik heb een aantal leuke voor jullie uitgezocht. Benieuwd? Lees dan even verder.
De allereerste trui is de ouderwetse trui die iedereen wel een keer gezien heeft. Rood-wit met rendieren en sneeuwsterren. Deze leuke trui komt bij Boohoo.com vandaan en kost €20,00.

De trui met de kerstman vind ik zelf wat mannelijk, maar alsnog erg leuk. Dit mede dankzij de enorm grote schreeuwerige opdruk. Ook is deze trui erg goedkoop en daarom om leuk om 1x tijdens kerst te dragen en hem daarna weer een jaar in de kast te laten hangen. Deze trui komt bij Boohoo.com vandaan en kost €11,00.

De blauwe trui met witte stippen en de candycane in de vorm van een hartje vind ik echt geweldig! Dit is echt mijn favoriet. Het is een subtiele kersttrui die je ook nog na kerst uit je kast zou kunnen toveren. Deze trui is verkrijgbaar bij Zalando voor €34,95.

Om de trui met Rudolf heb ik erg hard moeten lachen. Hoe lief ziet hij eruit op deze trui? Deze trui is van Hema en kost €15,00.

Pinguïns hebben niet echt wat met kerst te maken, maar ik vond die trui zo schattig. Dit is dan wel niet iets typisch voor kerst, maar fout is hij wel een beetje. Deze trui is van het merk Jane Norman, wat verkocht wordt bij de V&D, de prijs van deze trui is €20,00.

Als laatste de trui met het Elfje. Dit is ook echt grappig, je hoofd komt dan op dat kleine Elfjes lijfje. Dit zal er denk ik ook erg komisch uitzien. Ook deze trui komt bij Boohoo.com vandaan en kost €20,00, daar hebben ze een heel groot assortiment aan foute kersttruien.


Heb jij zelf een foute trui of wil je daar absoluut niet in gezien worden?



~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!