maandag 29 december 2014

Winter Nails


Onlangs kocht ik bij de Big Bazar een donkerblauwe nagellak. Hiervan hebben jullie ook al swatches voorbij kunnen zien komen. Ik wilde graag wat leukers doen met dit kleurtje om het geheel wat feestelijker te maken. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Het blauwe kleurtje dat ik hier als basis heb gebruikt is Power Dressing van Ciaté. Van dit lakje heb ik twee laagjes aangebracht. Voor het mooie zou je drie laagjes aan kunnen brengen, maar dat heb ik in dit geval niet gedaan omdat er toch nog een ander lakje overheen zou komen.
 
Om de nagels wat feestelijker te maken ben ik in mijn stash op zoek gegaan naar een glitterende topcoat met grove glitters. Uiteindelijk kwam ik terecht bij een lakje van Catrice (40 I'm Dynamite). Dit is een lakje dat velen van jullie ook in hun stash zullen hebben liggen.

Het enige nadeel van dit lakje is dat je echt een beetje moet gaan vissen naar de glitters. Om flink wat glitters aan te brengen op je nagels vereist dus wel wat geduld.

Met het eindresultaat ben ik erg tevreden. Zulk soort glitter topcoats komen veel beter toch zijn recht met een mooie donkere lak eronder. Op de foto's zie je helaas een lichtblauwe lijn onder elke nagel. In het echt is dit niet zo zichtbaar als op de foto. Dit komt doordat het lakje een aantal laagjes nog heeft om goed te dekken, waardoor je het onderste laagje vaak toch net wat verder doortrekt dan de volgende laagjes.
 
Welke glitter topcoat zou volgens jou echt niet mogen ontbreken in je stash?
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. Tjonge, je hebt wel een heel mooie combinatie gemaakt...eigenlijk vind ik de meeste glitter topcoats wel erg mooi en zijn ze bij mij allemaal onmisbaar op hun eigen manier!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!