woensdag 7 januari 2015

Betaalbare Onesies

Onesies Boohoo
 
Toen ik onlangs keek naar de artikelen die het beste bekeken waren, was ik verbaasd. Het artikel over betaalbare Onesies was veruit het beste bekeken. Dit terwijl het een redelijk eenvoudig artikel was. Omdat dit artikel al wat verouderd was leek het me leuk om een nieuw artikel te schrijven met allemaal leuke budgetproof onesies. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Deze onesies vind ik echt onwijs gaaf. Vooral die blauwe met het superman logo erop. Deze Onesies zijn ook verkrijgbaar op Ebay voor ongeveer 25 euro.

Deze onesies hebben een geweldig patroontje en zien er ook nog eens erg warm en zacht uit. De onesies kun je op deze pagina op Ebay vinden voor $16 wat ongeveer neerkomt op 13 euro.

Primark

Primark heeft vaak ook erg veel onesies in de aanbieding. Ze kosten niet veel en ze hebben onwijs veel keus. Het enige nadeel is dat je ze niet online kunt bestellen. Dus kom je een keer in de buurt van de Primark, kijk dan zeker even naar de onesies.
 
 
Onesies Fruugo

Fruugo is een webshop die ik zelf nog niet kende. Ze hebben ook een groot assortiment met leuke onesies zoals de tweede met Mickey en Minnie erop. Deze onesies zijn echt goedkoop. Ze kosten namelijk tussen de 16 en 22 euro.
 
 
Onesies
 
Tegen mijn verwachtingen in kwam ik bij Wehkamp ook een aantal leuke onesies tegen. De prijs van deze onesies waren allemaal rond de 25 euro. Bij Forever21 verkopen ze normaal gesproken ook best veel onesies. De enige die ik nu kon vinden was deze panda-onesie. Die is natuurlijk ook erg leuk. Onesies met oortjes die op dieren lijken zien er altijd zo schattig uit. Deze was ongeveer 16 euro.
 
Onesies Boohoo
Als laatste, natuurlijk, Boohoo. Boohoo is een budget merk waar je de laatste tijd steeds meer over hoort. Deze webshop heeft veel verschillende soorten om uit te kiezen en vaak ook nog eens de leukste. De onesies van Boohoo zijn er al vanaf €14 met een maximum van €30.
 
 
Weet jij nog een leuke website voor budget onesies? Laat het dan zeker even achter in de reacties.
 
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe artikelen en winacties? Volg deze blog dan gratis op Bloglovin. Dit doe je door op de button aan de rechterkant te klikken.
 
 
 
~Liefs Sandra

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke onesies allemaal! Ik denk dat Primark de meest betaalbare onesies heeft (in een gewone winkel en dus niet online) en verder zou ik voor onesie-zoekers als tip meegeven om aanbiedingen in de gaten te houden. Onlangs had Kruidvat bijvoorbeeld onesies in de aanbieding. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke,de onesie met dalmatierstippen vind ik echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dat je hier een artikel over gemaakt hebt, inderdaad leuke en betaalbare onesies :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!