zondag 18 januari 2015

Favoriete Nikes

 
 
Ik denk dat vrijwel iedereen een paar in zijn/haar kast heeft staan: Nikes. Schoenen die vroeger enorm veel gedragen werden, maar waarvan ik de laatste paar jaren geen enkel nieuw exemplaar gekocht heb. Toen ik in webshops rondkeek zag ik toch een aantal hele leuke. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan even verder.

 
Het eerste paar zijn de 'standaard' Nikes. Met dit paar liepen vroeger heel veel mensen. Toch vind ik het nog steeds een erg leuk model en met deze kleurcombinatie past hij overal bij. Deze schoenen zijn verkrijgbaar bij Sarenza en kosten momenteel €70,00 i.p.v. €100,00.
 
Dit paar is gelijk een stuk heftiger. Ze zijn een stuk groter robuuster en stoerder. Toch vind ik ze onwijs gaaf door die witte zool in combinatie met het paars gespikkelde. Dit paar is het duurste van allemaal, ze kosten €180,00 en worden verkocht in de Nike webshop.
 
Sportschoenen worden de laatste tijd ook veel meer gedragen als normale schoenen. Persoonlijk vind ik dat het je outfit een hele leuke twist kan geven. Dit paar heeft een leuk patroontje en door de zool die in twee delen gesplitst is wordt het al wat meer een sportieve sneaker met een grovere zool. Deze schoenen zijn verkrijgbaar bij Sarenza voor €120,00.
 
Deze schoen vind ik vooral enorm leuk door het geweldige printje dat erop zit. De kleur combinatie is echt prachtig en zorgt ervoor dat de schoen er echt speciaal uitziet. Aan de dikke zool moet ik wel even wennen. Al zie je dat denk ik niet zo goed als je ermee loopt. Ze zijn verkrijgbaar in de officiële Nike webshop voor €130,00.
 
Dan weer een paar wat sportievere schoenen. Dit is echt mijn favoriet. De babyroze kleur in combinatie met het lichtblauw, echt geweldig! Deze schoenen kosten €120,00 en zijn te koop in de webshop van Sarenza.
 
Het laatste paar alweer. Valt jullie op dat ik vrijwel alleen schoenen uitgekozen heb met een printje? Schoenen met printjes vind ik heel erg leuk. Zo kun je een simpele outfit gemakkelijk omtoveren in toch wat bijzonders. Dit laatste paar vind ik ook super leuk. Het is een wat lager model met een mooie gelijke zool. De donkerblauwe kleur in combinatie met de witte 'spatten' zorgt voor een wat speels effect. Deze beauty's kun je kopen in de Nike webshop voor €120,00.
 
Dit waren mijn favorieten alweer. Ik zou graag willen weten of jullie nog Nikes dragen en welke schoen je uit dit artikel het leukste vind.
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!