vrijdag 27 februari 2015

Action: So Me lippenbalsem Strawberry

Altijd als ik bij de Action kom voor één bepaald product, kom ik altijd met een volle tas weer terug. Ik kwam bij de Action een lippenbalsem tegen met aardbeien geur. Dat was ik erg benieuwd naar en lippenbalsems kan je nooit genoeg hebben toch? Benieuwd? Lees dan even verder.


De verpakking

De lippenbalsem is van het merk So Me en heeft de standaard lippenbalsem verpakking die vrijwel elke lippenbalsem in stickvorm heeft; een matte dop met witte opdruk en een witte huls waarmee je de lippenbalem open kunt draaien. Het leuke van deze lippenbalsem is dat het een rode dop heeft. Dit is toch net wat opvallender dan normaal en ziet er vrolijk uit. Dit is ideaal om te onderscheiden van andere producten in je stash of tas.

 
Ingrediënten





Het gebruik

De lippenbalsem is fijn in gebruik. Hij is stevig van structuur, niet te zacht wat er fijn is. Bij een wat zachtere lippenbalsem heb je al snel veel teveel product op je lippen zitten. Deze lippenbalsem is een beetje vettig, maar vooral erg voedend voor je lippen. Hij trekt zo in je lippen en laat geen vette laag achter. Deze lippenbalsem is de strawberry variant. Ik had verwacht dat het een extreem chemische aardbeiengeur zou hebben net zoals die Bubblicious kauwgom die iedereen vroeger at. Het verbaasde me dan ook dat dit helemaal niet zo is. De lippenbalsem heeft een heerlijke zoete aardbeiengeur die ergens op de achtergrond aanwezig is.
 
 
Het resultaat

Voor het gebruik van dit product waren mijn lippen echt enorm kapot. Ze waren erg droog en vervolgens kon ik met mijn tanden niet van de velletjes op mijn lippen afblijven, waardoor ik het nog erger maakte.
 

Toen ik de lippenbalsem opsmeerde voelde het gelijk al een stuk beter. Hij voelt voedend aan op je lippen, maar juist niet erg vet. Na een paar minuten zag je al resultaat. Mijn lippen voelde zacht aan en de velletjes waren voor het grootste gedeelte al verdwenen.
 
Ik ben erg te spreken over deze lippenbalsem. Hij doet zeker niet onder voor de duurdere varianten. Hij voedt en verzorgt je lippen goed en ziet er ook nog eens leuk uit. Ze bevatten 4.3 gram per stuk en kosten €0.69 per twee. Dit komt dus neer op €0.35 per stuk. Dat is toch geen geld?
 
Welke (budget) lippenbalsem kan jij ook zeker aanraden?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!