woensdag 4 februari 2015

The Body Shop: Lip Butters

Merken zoals Lush & The Body Shop hebben in beautyland al een flinke naam opgebouwd. Zelf was ik altijd meer van de make-up en andere producten deden me niet zoveel. Toen ik afgelopen weekend in Rosada Outlet was kwam ik een winkel tegen van TBS. De leuke inrichting zorgde ervoor dat ik toch maar even een kijkje ging nemen. Ik liep verrast de winkel uit met een leuke cadeauverpakking. Benieuwd? Lees dan even verder.

Zoals ik al zei was ik nooit zo geïnteresseerd in lichaamsverzorging. Ik geloofde wel dat de producten heerlijk roken, maar vond ze eerlijk gezegd een beetje duur. Dit is dan ook de reden dat ik nooit een voet in de winkel gezet heb. Toen ik in Rosada Outlet in Roosendaal liep zag ik dat de winkel er wel heel leuk uitzag. Een winkel in Rosada betekent 9 van de 10 keer veel korting.
 
Ik liep de winkel binnen en een heerlijke zoete geur kwam me al tegemoet. Overal stonden luxe cadeauverpakkingen en een groot deel van de producten vond ik ook echt lekker ruiken. Uiteindelijk na twee rondjes door de hele winkel zag ik een leuke kleine cadeauverpakking verscholen liggen in een mand met allerlei andere producten.

Aan de kleuren te zien was deze cadeauverpakking afkomstig uit de Kerstperiode, maar desondanks zag het er nu nog steeds erg leuk uit. De cadeauverpakking, in de vorm van een snoepje, bevat drie Lip Butters. Ik wist niet precies wat dat inhield, maar het moest iets zijn in de richting van Vaseline, maar dan met heerlijke geurtjes.

Verpakking
De verpakking ziet er al super leuk uit. Het zijn drie potjes met een handige draaidop. Bij mijn blikjes van Vaseline loop ik altijd wat te prutsen, omdat ik dat dekseltje nooit open krijg, een draaidop is dus ideaal. De kleur van de potjes is afhankelijk van de soort Lip Butter, dit is ook erg handig zodat je gemakkelijk de Lip Butter kunt herkennen aan de kleur. De kleuren matchen ook goed met de stickers die erop zitten.
 
Het product
Het product is echt totaal anders dan ik verwacht had. Het heeft een heerlijke romige structuur. Het is lastig uit te leggen, maar Vaseline is echt vet en dit product is niet echt vet, maar zoals de naam al zegt een soort van boter. Een wat steviger product wat gelijk erg voedend aanvoelt op je lippen. Het zorgt ervoor dat je lippen heerlijk gevoed en verzorgd aanvoelen.  

In de cadeauverpakking zaten drie verschillende varianten van de Lip Butter: Shea, Mango & Coconut.
 
Shea

Ik was een beetje bang dat Shea heel erg naar noten zou ruiken. Dit is gelukkig niet het geval. Het heeft niet echt een notengeur, maar ruikt een beetje onbekend, wel erg lekker.
 
Mango

De Mango Lip Butter heeft een fruitige geur die niet te overheersend is. De oranje verpakking zorgt voor een vrolijk geheel.
 
Coconut
Ik ben echt gek op de geur van kokosnoot. Een wat sterkere geur vind ik dan ook helemaal niet erg. Ik was dan ook even verbaasd toen ik aan deze Lip Butter rook, ik moest namelijk wel even een paar keer goed ruiken. Ook deze Lip Butter is qua geur redelijk subtiel, wat ook geen probleem is. Ik heb liever een product wat iets subtieler ruikt dan een overdreven chemische geur. 
 

Over deze product ben ik erg te spreken. Ze zijn erg fijn in gebruik en ruiken ook nog eens erg lekker. De cadeauverpakking die ik heb weten te scoren kostte €7,50. Dit betekent €2,50 per stuk, terwijl ze normaal gesproken €5,00 per stuk kosten. Deze cadeauverpakking kon ik niet terugvinden in de webshop van TBS. Wel vond ik alle drie de Lip Butters in de sale voor €2,50 per stuk, wat dus in principe op hetzelfde neerkomt.
 
Welk product gebruik jij het liefste om je lippen te verzorgen?
 
 

~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind de lipbalms van TBS heel erg fijn. Zelf gebruik ik op dit moment de Shea variant, love die geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er 6 van tbs! Ik heb er een artikel over gemaakt ook ;) ik dezelfde 3 als jou maar met een andere verpakking ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!