woensdag 18 maart 2015

3x Outfit: ESPRIT

Casual Summer
Esprit is een merk dat ik vroeger heel veel droeg. Minimaal de helft van mijn kledingkast bestond uit kleding van Esprit. Dit is nu wel wat minder geworden, maar nog steeds vind ik het leuke kleding. Ik merk dat Esprit soms wat gezien wordt als een merk voor de wat oudere vrouw en dat is echt zonde! Ook voor wat jongere meiden hebben ze erg leuke kleding. Vandaag weer drie outfits samengesteld met kleding van één bepaald merk. Dit keer outfits van Esprit, waarin een jurkje centraal staat. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
 
Classy Pink
De eerste outfit bestaat uit een knalroze jurkje met een paar mooie lijnen erin. Deze komt helemaal tot zijn recht met een paar hoge pumps. Om de outfit wat te breken heb ik het gecombineerd met een sjaal waar een mooi bloemenpatroontje in verwerkt is. De zwarte portemonnee past perfect bij de rest en is absoluut de opvolger van mijn huidige portemonnee, die bijna van ellende uit elkaar valt. Het is een redelijk basic model, maar het reliëf en de rits zorgen ervoor dat hij perfect is. Het resultaat van dit alles is een opvallende classy outfit.
 
 
Comfortably Dressy
 
Outfit nummer twee is de meest comfy outfit van de drie. De losvallende jurk zorgt in combinatie met de loafers voor de ultieme comfortabele basis van een toch nette outfit. De leren stukjes op de mouw maken de jurk bijzonder. Sieraden zijn voor deze outfit belangrijk om het geheel wat te liften. De lichtblauwe steentjes van de ketting steken mooi af op de donkerblauwe stof. Het totaalplaatje is een comfortabele maar toch nette outfit geworden.
 
 
 
Casual Summer
 
De derde en laatste outfit is mijn absolute favoriet. Het gestreepte jurkje vind ik geweldig in combinatie met dat dunne cognacbruine ceintuur. De lichte laarsjes zijn geschikt voor onder zowat elke outfit. De felle lipstick zorgt voor het zomerse gevoel. Dit in combinatie met de gouden sieraden en de clutch zorgt ervoor dat je helemaal klaar bent voor een zonnig dagje op de boulevard.
 
Dit waren de drie outfits waarin Esprit centraal stond. Het jurkje van de laatste outfit vind ik echt prachtig. Esprit is zich door de jaren heen steeds meer gaan richten op de wat jongere vrouw en dat merk je zeker terug in de collecties!
 
 
 
 
~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!