zondag 15 maart 2015

LIJSTJE: Klungel Nr. 1

Mijn lijstje voor deze week gaat over iets waar ik enorm goed in ben: de klungel uithangen. Vandaag een lijstje met allemaal stommiteiten die ik zoal in het dagelijks leven bega. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

1. Tandpasta morsen op je shirt en daar pas aan het einde van de dag achter komen.
 
2. Je cracker beleggen met kaas/worst en zonder boter. Nog voordat je een hap kunt nemen ligt alles er alweer naast.
 
3. Je nagels net gelakt hebben en vervolgens overal in blijven hangen.
 
4. Je wax brandertje uit willen blazen en net iets te hard blazen waardoor alles onder het kaarsvet zit. Inclusief muur....
 
5. Kaas willen raspen en vervolgens je halve vinger meenemen.
 
6. Je bril ergens neerleggen om je make-up te doen en vervolgens bijna op handen en voeten door je kamer heen moeten, omdat je hem nergens meer kunt vinden.
 
7. Je haar in model föhnen met een föhnborstel die niet hittebestendig blijkt te zijn, waardoor die smelt en een paar plukken haar weg schroeit.
 
8. Te snel een grote slok van je thee nemen met als gevolg een verbrande tong waarmee je de rest van de week bijna niets meer mee proeft.
 
9. In de auto stappen, de deur dichtgooien en er dan achter komen dat je een aantal plukken haar tussen de deur hebt gestopt. (Harde wind)
 
10. Per ongeluk de verkeerde kruiden gebruiken tijdens het koken, waardoor je eten verpest is en absoluut niet eetbaar meer.

Dit was mijn lijstje voor deze week. Aan jullie om te oordelen of ik ook daadwerkelijk een enorme klungel ben haha.

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie klungelige momenten. Laat die dan ook zeker even achter in de reacties.




~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. hihih! Ja, ik ben ook echt een enorme klungel en super vergeetachtig, heel irritante combinatie haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!