woensdag 4 maart 2015

OUTFIT: Flowers

Shirley van Styleguide volg ik nu inmiddels al een tijdje. Haar outfitposts vind ik altijd zo gaaf. Ik maakte al outfitposts, maar binnen op je kamer is toch niet zo mooi als buiten. Van het weekend ging ik met mijn vriend naar buiten om een aantal mooie foto's te maken van mijn outfit. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 

 
Jas: Mint & Berry
Jasje: Vero Moda
Blouse: Primark
Broek: H&M
Schoenen: Van Haren
 
 


Deze outfit is een combi die ik eerlijk gezegd nog nooit hebt gedragen. De blouse van de Primark draag ik niet zo vaak omdat het redelijk opvallend is. Samen met het zachtroze jasje pakt dit erg goed uit met de prachtige achtergrond.
 
Dit was mijn eerste échte outfitpost en jullie gaan er zeker nog veel meer van mij zien! Ik vind het heel erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie het ook een aanvulling voor mijn blog vinden.
 


 
~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!